Gjest singel lesbe Skrevet 16. juli 2009 #221 Del Skrevet 16. juli 2009 Vil også si både ja og nei. Det spørs hvem man vil ha oppmerksomhet fra. Har alltid fått høre at jeg er både flott og pen, men syns ikke akkurat at det hjelper særlig når man omtrent bare får henvendelser fra useriøse menn. Mange menn sier også rett ut at "ja hos deg har jeg vel ikke sjans, du har vel kø utenfor døra". Men der tar de skammelig feil og så sitter jeg her singel da. Skulle ønske at noen ville se mine egenskaper som menneske snart. Når det gjelder venninner, så er ikke saken bedre ved at man er over gjennomsnittet pen. De fleste er sjalu og misunnelige og godter seg når ting går skeis for deg. Er så lei av å bli målt opp og ned av kvinner som tydelig viser misunnelse. Og kommentarer som svir. Med fare for å virke bitter, så har jeg også en kronisk sykdom som visstnok er akkurat til pass for meg. Uttalelser kan tyde på at det er slik mange tenker. Så vær glad for den du er. Da vet du at folk vil ha kontakt med deg fordi du sikkert har gode menneskelige egenskaper. Sjansen for å få et ærlig og godt vennskap/forhold er mer tilstede for deg. Rydd opp i venneflokken din: Luk ut de som ikke vil deg godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #222 Del Skrevet 16. juli 2009 Det har å gjøre med måten en sier det på og viser det..en sosionommann som snakker i hytt og pine om hvor nervøs han er er liksom ikke like hot som James Bond. James Bond er en rundbrenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #223 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvorfor ? For det første trives jeg best i forhold og jeg vil ha sex gjevnlig , da jeg er vant til det , siden jeg alltid har vært i forhold fra jeg var 15 år og til nå - ikke måtte jakte på ons når jeg er ute ...he he Blir for slitsomt i lengden . Og jeg har aldri manglet tilbud heller .Dermed fort å havne i forhold . Jeg er pen og god i senga også - ergo mange menn vil ha forhold til meg . Jeg er skikkelig på alle måter - fester og drikker med måte ... Pliktoppfyllende & skoleflink faktisk .Selv om mennene jeg har truffet - ikke har vært av klassens " skolelys " ...he he Har du aldri vært sammen med en som har høyere utdannelse? Eller som holder på med høyere utdannelse.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #224 Del Skrevet 16. juli 2009 Har du aldri vært sammen med en som har høyere utdannelse? Eller som holder på med høyere utdannelse.. ? Nei desverre ! Det har jeg til gode å prøve : ) Men har etterhvert begynt å verdsette en manns inteligens og evne til å lære - fremfor bare kroppen hans : ) Må da gå an å finne en som er okey på begge måter tror jeg ... Jeg får bare lete og holde øynene åpne : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #225 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei desverre ! Det har jeg til gode å prøve : ) Men har etterhvert begynt å verdsette en manns inteligens og evne til å lære - fremfor bare kroppen hans : ) Må da gå an å finne en som er okey på begge måter tror jeg ... Jeg får bare lete og holde øynene åpne : ) Det er mange menn på høyere studier som trener! Alle studentbyene, stort sett, har jo treningsstudio Få av dem som boler, men mange som tar proteintilskudd osv. Men akkurat hvor ok kropper de har, har jeg alldeles ingen oppfatning av. Mange er veltrente, i alle fall Et problem med folk på høyere studier er kanskje at de har en del fikse oppfatninger - en blir preget av at en leser mange titalls sider om mye av det samme, hver dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #226 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei desverre ! Det har jeg til gode å prøve : ) Men har etterhvert begynt å verdsette en manns inteligens og evne til å lære - fremfor bare kroppen hans : ) Må da gå an å finne en som er okey på begge måter tror jeg ... Jeg får bare lete og holde øynene åpne : ) Det er ikke intelligensen i seg som betyr noe - det er den sunne fornuften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #227 Del Skrevet 16. juli 2009 Det er mange menn på høyere studier som trener! Alle studentbyene, stort sett, har jo treningsstudio Få av dem som boler, men mange som tar proteintilskudd osv. Men akkurat hvor ok kropper de har, har jeg alldeles ingen oppfatning av. Mange er veltrente, i alle fall Et problem med folk på høyere studier er kanskje at de har en del fikse oppfatninger - en blir preget av at en leser mange titalls sider om mye av det samme, hver dag? Jeg har gått på såkalt høyere studier selv - og ja - det var noen kjekke menn der ! Noen folk som har viet livet til studier osv - er faktisk ganske sosialt tilbakestående , tilbakeholdne , reservert og beskjeden osv Ikke akkurat sexy og tiltrekkende adferd : ) Men siden jeg er den utadvendte - får jeg heller sjekke opp dem da : ) Siden de ikke tør selv Mulig de er mer spennende - bare man blir kjent og får pratet litt med dem .Noen trenger litt mer forspill - før de tør slippe seg løs...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #228 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei desverre ! Det har jeg til gode å prøve : ) Men har etterhvert begynt å verdsette en manns inteligens og evne til å lære - fremfor bare kroppen hans : ) Må da gå an å finne en som er okey på begge måter tror jeg ... Jeg får bare lete og holde øynene åpne : ) Frister en "intelligent" student med studielån eller? Du virker mer praktisk anlagt enn som så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #229 Del Skrevet 16. juli 2009 Frister en "intelligent" student med studielån eller? Du virker mer praktisk anlagt enn som så hehe Nei ! Jeg er vant til litt høyere levestandard - så tror ikke en student ville passet meg bra : ) Men en eldre ferdig utdannet mann - hadde vært mye bedre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #230 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei ! Jeg er vant til litt høyere levestandard - så tror ikke en student ville passet meg bra : ) Men en eldre ferdig utdannet mann - hadde vært mye bedre ! Ja, ikke sant hehe Men du får jo ikke til det så lenge du er i et annet forhold vet du. Hvis du ikke vil gå i mot alle dine prinsipper om å være tro osv. da selvfølgelig. Men det vil du jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #231 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja, ikke sant hehe Men du får jo ikke til det så lenge du er i et annet forhold vet du. Hvis du ikke vil gå i mot alle dine prinsipper om å være tro osv. da selvfølgelig. Men det vil du jo ikke Jeg må jo ikke fortelle at jeg er i forhold med det første ...eller jeg kan jo si at forholdet er på vei å avsluttes ? Tja - hva er lurest .Best å si det som det er - sikkert !Desuten er jeg så mye alene selv om jeg er i forhold - at jeg ser på meg selv som singel ...nesten snart ! Man trenger ikke være utro - selv om man blir kjent med nye menn ...Kan fint utveksle både tlf nummer og møte menn - selv om jeg ikke ligger med dem - før mitt forhold er avsluttet og ferdig .Er jo en løsning .Er lov å snuse på markedet der ute ! Man aner jo ikke hva som kan skje eller hva man bestemmer seg for å gjøre .Vanskelig .På den ene siden vil jeg bli - på den andre siden vil jeg finne noe annet .Veldig vanskelig situasjon . Tiden får vise vei : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmesPen Skrevet 16. juli 2009 #232 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja. Det er lettere å være pen. Man har en type makt. spesielt på byn. MEN ! det spiller ingen rolle om en er pen OM man ikke er smart... som pen blir man ofte sett på og lagt merke til, eller sjekket opp av sleske menn, og da gjelder det å bruke hodet/spille kortene riktig. man må kunne klare å snakke for seg og sette seg i respekt, for ellers blir du bare "dum og deilig"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #233 Del Skrevet 16. juli 2009 Ja. Det er lettere å være pen. Man har en type makt. spesielt på byn. MEN ! det spiller ingen rolle om en er pen OM man ikke er smart... som pen blir man ofte sett på og lagt merke til, eller sjekket opp av sleske menn, og da gjelder det å bruke hodet/spille kortene riktig. man må kunne klare å snakke for seg og sette seg i respekt, for ellers blir du bare "dum og deilig"... Jeg er nok ganske enig med deg ! Sant nok blir man ofte sjekket opp av sleske menn og lagt veldig merke til helt fra man er veldig ung . Dette gjør nok at pene jenter ikke er like naive & dumme ...som andre jenter KAN være . Like naive som sine veninner o.a kvinner av mer typen grå mus ...De er MER naive enn meg . F.eks er det umulig å smiske med meg og gi komplimenter til meg - det preller bare av som vann på gåsa : ) Jeg er så vant til å få dette og høre det - at jeg blir ikke sjarmert av det overhodet ! Jeg finnes ikke naiv - er heller særdeles mistenksom mot både kvinner og menn . Måtte tidlig lære meg å passe på meg selv - ellers ville jeg nok raskt blitt utnyttet eller havnet i uheldige situasjoner . Har alltid vært også forsiktig med alkohol .Tør aldri drikke meg for full...hi hi Med andre ord - jeg har kontroll - selv om jeg har drukket .Jeg VET hva jeg gjør hele tiden .- Men jeg SER andre kvinner drikker seg skikkelig fulle og ekkle ...he he Menn som snakker med meg kommer til meg som en stor flørtepus ...men de skjønner raskt at jeg ikke er dum .Og de får fort en annen respekt for meg - når de kommer i samtale med meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 16. juli 2009 #234 Del Skrevet 16. juli 2009 Menn som snakker med meg kommer til meg som en stor flørtepus ...men de skjønner raskt at jeg ikke er dum .Og de får fort en annen respekt for meg - når de kommer i samtale med meg . Godt eksempel på at førsteinntrykket ljuger da, muligens overfor deg ! Blir man positivt overrasket over intellektet hos en person så blir man jo bare henrykt. Jeg tror det å være pen kvinne kan slå begge veier, utifra hva slags mann som bedømmer. Menn vil være forskjellig forutinntatt når man ser en blond, pen kvinne f.eks og dette relateres igjen til hvilke holdninger man har som menneske. Min oppfatning er å behandle alle med respekt, ihvertfall inntil den respekten av en eller annen grunn blir ufortjent. Nice look og intellektuell = flott kombinasjon.....men personligheten er viktigst.....hjelper ikke med nice look da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #235 Del Skrevet 16. juli 2009 Mulig de er mer spennende - bare man blir kjent og får pratet litt med dem .Noen trenger litt mer forspill - før de tør slippe seg løs...he he Jeg vet nå ikke om de er mer spennende... Tenkte kanskje mest på variasjonens skyld, for din del, og at du får noen nye erfaringer i forhold til personlighetstyper og livsstil, samfunn etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #236 Del Skrevet 16. juli 2009 Min oppfatning er å behandle alle med respekt, ihvertfall inntil den respekten av en eller annen grunn blir ufortjent. Jeg går inn for å behandle alle med respekt, uansett. Men i forhold til enkelte så strekker jeg meg ikke ekstra med tanke på den respekten, for å si det sånt. Jeg har en slags baseline-respekt som jeg mener alle fortjener, men det går kanskje vel så mye på min egen personlige etikk og hva jeg kan leve med av handlinger og holdninger overfor andre. Og jeg gjør feil til tider. Vi lærer så lenge vi lever. Ei dame som bare er pen og ikke intellektuell, kan likevel gi en interessante innsikter i hvordan livet og verden fortoner seg for disse. Men avstanden fra ens egen livsstil og miljø, kan muligens bli for stor i forhold til ens egen livsstil og eget miljø. Da forsøker jeg å se om jeg klarer å være fleksibel, ser på det som en ekstra utfordring. Jeg trives godt som mellommann mellom forskjellige miljøer, bransjer og personligheter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 16. juli 2009 #237 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei ! Jeg er vant til litt høyere levestandard - så tror ikke en student ville passet meg bra : ) Men en eldre ferdig utdannet mann - hadde vært mye bedre ! Jobber du selv.. ? Jeg tenker at skal en ha en eldre, ferdigutdannet mann, så hjelper det å ha noenlunde like verdier og interesser. Du minner meg om uhyre mye om eksen min (skrivestilen), så jeg føler nesten at jeg kjenner deg Eksen min er nesten nøyaktig lik den beskrivelsen du ga av deg selv, og jeg falt pladask for henne. Innertier. Det rare er at samme hvor deilige andre damer er, så ville jeg ikke ha valgt dem foran henne, om jeg hadde et slikt valg. Men samtidig så er det vanskelig å forestille meg et nytt forhold til min eks - i alle fall med meg som ferdigutdannet, og om hun fortsatt lever som hun gjør (dvs fortrinnsvis på menn). Hun burde helst ha hatt noe fornuftig å ta seg til om dagene. I Norge er det ikke så vanlig med vakre, hjemmeværene koner - bortsett kanskje fra på vestkanten i Oslo og utover i Bærum - men da må de ha fått barn først. Før det har de vel omtrent alltid en eller annen jobb å gå til, et eller annet å sysle med - trenger ikke å være noe viktig eller prestisjemessig, men bare så de har en viss struktur, eller hva en skal kalle det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #238 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Apropos intelligens, så er det altså ikke det samme som sunn fornuft. Se bare på våre kjære "folkevalgte" etc. - sikkert mange intelligente teoretikere der, men har de noen sunn fornuft egentlig? hehe Endret 16. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #239 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må jo ikke fortelle at jeg er i forhold med det første ...eller jeg kan jo si at forholdet er på vei å avsluttes ? Tja - hva er lurest .Best å si det som det er - sikkert !Desuten er jeg så mye alene selv om jeg er i forhold - at jeg ser på meg selv som singel ...nesten snart ! Man trenger ikke være utro - selv om man blir kjent med nye menn ...Kan fint utveksle både tlf nummer og møte menn - selv om jeg ikke ligger med dem - før mitt forhold er avsluttet og ferdig .Er jo en løsning .Er lov å snuse på markedet der ute ! Man aner jo ikke hva som kan skje eller hva man bestemmer seg for å gjøre .Vanskelig .På den ene siden vil jeg bli - på den andre siden vil jeg finne noe annet .Veldig vanskelig situasjon . Tiden får vise vei : ) Joda, det er jo ditt liv og du som må bestemme over det. Bare bruk mottoet mitt under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #240 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må si at her var det mange "over the top" pene mennesker gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå