Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2009 #201 Del Skrevet 16. juli 2009 Blir man nervøs så har man i hvert fall følelser - burde egentlig ikke være noen ulempe det, nei hehe Det har å gjøre med måten en sier det på og viser det..en sosionommann som snakker i hytt og pine om hvor nervøs han er er liksom ikke like hot som James Bond. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #202 Del Skrevet 16. juli 2009 Det har å gjøre med måten en sier det på og viser det..en sosionommann som snakker i hytt og pine om hvor nervøs han er er liksom ikke like hot som James Bond. Poenget mitt er bare at det vil være mer fornuftig for en kvinne med en mann som faktisk også klarer å vise følelser, enn en som ikke klarer det - og det er en del av dem. Og det kan altså være greit å innse at James Bond faktisk er en fiktiv figur. Hvis du forventer at en mann skal være sånn, så lever du ikke i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #203 Del Skrevet 16. juli 2009 Poenget mitt er bare at det vil være mer fornuftig for en kvinne med en mann som faktisk også klarer å vise følelser, enn en som ikke klarer det - og det er en del av dem. Og det kan altså være greit å innse at James Bond faktisk er en fiktiv figur. Hvis du forventer at en mann skal være sånn, så lever du ikke i virkeligheten. Helt enig ! Noen kvinner lever ikke i virkeligheten - de har forskrudde forventninger til menn - forteller litt om deres iq og generelt lite erfaring med menn kanskje ? Siden de ikke forstår de er mennesker på lik linje med kvinner - og har FØLELSER ! Selv Rambo - gråter jo på film ...he he Er han mindre tøff av den grunn ? Og James Bond syns jeg ikke er no spesielt sexy faktisk : ) Liker mer typer som Van Dam , Arnold Szwartznegger , ohhh - det er MENN ! De er sexy .De er alle menn som spiller tøffe på film - men som likevell er myke og romantiske også ... Men - de er bare TV - figurer ...er klar over det : ) Men har nå møtt noen alla det samme i virkelighetens liv og .Så de finnes : ) En som bare er hard og tøff - er overhodet ikke tiltrekkende .Liker ikke harde , kyniske ufølsomme menn - uansett hvor pen de er .Har de ikke sjangs på meg i hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #204 Del Skrevet 16. juli 2009 Helt enig ! Noen kvinner lever ikke i virkeligheten - de har forskrudde forventninger til menn - forteller litt om deres iq og generelt lite erfaring med menn kanskje ? Siden de ikke forstår de er mennesker på lik linje med kvinner - og har FØLELSER ! Selv Rambo - gråter jo på film ...he he Er han mindre tøff av den grunn ? Og James Bond syns jeg ikke er no spesielt sexy faktisk : ) Liker mer typer som Van Dam , Arnold Szwartznegger , ohhh - det er MENN ! De er sexy .De er alle menn som spiller tøffe på film - men som likevell er myke og romantiske også ... Men - de er bare TV - figurer ...er klar over det : ) Men har nå møtt noen alla det samme i virkelighetens liv og .Så de finnes : ) En som bare er hard og tøff - er overhodet ikke tiltrekkende .Liker ikke harde , kyniske ufølsomme menn - uansett hvor pen de er .Har de ikke sjangs på meg i hvertfall ! Tror ikke det er så fornuftig å foretrekke anabole steroid gutter da men hehe Men ellers snakker vi jo samme språk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #205 Del Skrevet 16. juli 2009 Tror ikke det er så fornuftig å foretrekke anabole steroid gutter da men hehe Men ellers snakker vi jo samme språk her Jeg har aldri " bevisst " gått etter menn med trenet kropp og muskler ... Har bare vært en tilfeldighet at mine xèr vanligvis har vært opptatt av slikt . Er de som personer jeg falt for - ikke kroppen deres faktisk . At de var veltrente kom bare som et extra lite bonus for meg : ) Men etter å ha hatt endel slike " anabole steroide " kjærester ...som andre kaller dem - har jeg funnet ut at mange av de kompenserer for andre ting ...lav utdanning , liten ork til å jobbe seg frem i livet - annet enn å trene kroppen ... Som " mer voksen " dame nå - vil jeg heller ha en mann med bra økonomi & utdanning , enn en lutfattig kroppsbygger ...uansett hvor kjekk de er og hvor høy sosial status de har / popularitet i venneflokken - blant andre jenter o.l . Livet består mye av økonomi og ...uten penger blir ikke livet lett .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #206 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har aldri " bevisst " gått etter menn med trenet kropp og muskler ... Har bare vært en tilfeldighet at mine xèr vanligvis har vært opptatt av slikt . Er de som personer jeg falt for - ikke kroppen deres faktisk . At de var veltrente kom bare som et extra lite bonus for meg : ) Men etter å ha hatt endel slike " anabole steroide " kjærester ...som andre kaller dem - har jeg funnet ut at mange av de kompenserer for andre ting ...lav utdanning , liten ork til å jobbe seg frem i livet - annet enn å trene kroppen ... Som " mer voksen " dame nå - vil jeg heller ha en mann med bra økonomi & utdanning , enn en lutfattig kroppsbygger ...uansett hvor kjekk de er og hvor høy sosial status de har / popularitet i venneflokken - blant andre jenter o.l . Livet består mye av økonomi og ...uten penger blir ikke livet lett .. Nei, men "underbevisst" har du åpenbart gjort det da i hvert fall hehe Så det du sier nå er at heretter, så blir det Røkke & Co for deg? haha Penger er et nødvendig onde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #207 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei, men "underbevisst" har du åpenbart gjort det da i hvert fall hehe Så det du sier nå er at heretter, så blir det Røkke & Co for deg? haha Penger er et nødvendig onde! Tilfeldigheter vil jeg si : ) Ene " muskelbunten " traff jeg på vintern .Han hadde tykke klær på , jakke osv Så kraftig ut selvsagt - men ante jo ikke at han var så " atletisk " under alle klærne ... Han sov over første natta vi traff hverandre ...må si jeg ble litt " sjokkert " når han kledde av seg ...wow ...full av muskler jo ...hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #208 Del Skrevet 16. juli 2009 Tilfeldigheter vil jeg si : ) Ene " muskelbunten " traff jeg på vintern .Han hadde tykke klær på , jakke osv Så kraftig ut selvsagt - men ante jo ikke at han var så " atletisk " under alle klærne ... Han sov over første natta vi traff hverandre ...må si jeg ble litt " sjokkert " når han kledde av seg ...wow ...full av muskler jo ...hi hi Hmmm - jeg er ikke interessert i mannfolk, men jeg må bare si at det syns jeg ser direkte stygt ut. Og "kvinnelige" kroppsbyggere - herregud!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #209 Del Skrevet 16. juli 2009 Tilfeldigheter vil jeg si : ) Ene " muskelbunten " traff jeg på vintern .Han hadde tykke klær på , jakke osv Så kraftig ut selvsagt - men ante jo ikke at han var så " atletisk " under alle klærne ... Han sov over første natta vi traff hverandre ...må si jeg ble litt " sjokkert " når han kledde av seg ...wow ...full av muskler jo ...hi hi Du er nok for "aktiv" for meg frøken hehe Jeg må ha ei jente som jeg vet at jeg alltid kan stole på i alle vær og vind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #210 Del Skrevet 16. juli 2009 Du er nok for "aktiv" for meg frøken hehe Jeg må ha ei jente som jeg vet at jeg alltid kan stole på i alle vær og vind Mine xér tilhører mer " ungdomstiden " ! Og hvem var ikke litt vill og gal da ? Uansett - jeg har alltid vært i forhold .Både lange og korte . Til å stole på - vil jeg påstå jeg alltid har vært .Og bestandig i forhold - har jeg faktisk vært trofast også . Sjokkert nå ? Går faktisk fin an å være good looking & trofast ... Verre er det kanskje med menn ...? Ja det tror jeg . Det er ikke lett å være pen bestandig - en treffer mest også pene men desverre utro menn ..eller menn som liker å leve litt " flyktig " og feste og drikke mye osv .he he Forholdene varer da ikke mer enn tja 6 mnd ...Lei av sånne .Så styrer unna " muskel menn nå " . Ja ja - ikke alltid da , noen av de er ganske ok også selvfølgelig .Har lært meg å gå forbi de useriøse med alderen , blir man litt klokere også - heldigvis : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #211 Del Skrevet 16. juli 2009 Mine xér tilhører mer " ungdomstiden " ! Og hvem var ikke litt vill og gal da ? Uansett - jeg har alltid vært i forhold .Både lange og korte . Til å stole på - vil jeg påstå jeg alltid har vært .Og bestandig i forhold - har jeg faktisk vært trofast også . Sjokkert nå ? Går faktisk fin an å være good looking & trofast ... Verre er det kanskje med menn ...? Ja det tror jeg . Det er ikke lett å være pen bestandig - en treffer mest også pene men desverre utro menn ..eller menn som liker å leve litt " flyktig " og feste og drikke mye osv .he he Forholdene varer da ikke mer enn tja 6 mnd ...Lei av sånne .Så styrer unna " muskel menn nå " . Ja ja - ikke alltid da , noen av de er ganske ok også selvfølgelig .Har lært meg å gå forbi de useriøse med alderen , blir man litt klokere også - heldigvis : ) Joda, de fleste blir vel litt klokere med årene Og som jeg skrev et annet sted her, eneste grunnen til å se seg tilbake i livet, er for å ta lærdom av det man gjorde rett og det man gjorde feil. Og det finnes sikkert mange trofaste pene mennesker. Det er jo bare personligheten det. Og selv i disse likestillings tider, har du sikkert rett i at andelen av utro menn fortsatt er større enn andelen utro kvinner. Finnes sikkert en biologisk forklaring på det hehe Interessant at du alltid har vært i forhold - hvorfor har du det tror du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #212 Del Skrevet 16. juli 2009 Joda, de fleste blir vel litt klokere med årene Og som jeg skrev et annet sted her, eneste grunnen til å se seg tilbake i livet, er for å ta lærdom av det man gjorde rett og det man gjorde feil. Og det finnes sikkert mange trofaste pene mennesker. Det er jo bare personligheten det. Og selv i disse likestillings tider, har du sikkert rett i at andelen av utro menn fortsatt er større enn andelen utro kvinner. Finnes sikkert en biologisk forklaring på det hehe Interessant at du alltid har vært i forhold - hvorfor har du det tror du selv? Hvorfor ? For det første trives jeg best i forhold og jeg vil ha sex gjevnlig , da jeg er vant til det , siden jeg alltid har vært i forhold fra jeg var 15 år og til nå - ikke måtte jakte på ons når jeg er ute ...he he Blir for slitsomt i lengden . Og jeg har aldri manglet tilbud heller .Dermed fort å havne i forhold . Jeg er pen og god i senga også - ergo mange menn vil ha forhold til meg . Jeg er skikkelig på alle måter - fester og drikker med måte ... Pliktoppfyllende & skoleflink faktisk .Selv om mennene jeg har truffet - ikke har vært av klassens " skolelys " ...he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #213 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvorfor ? For det første trives jeg best i forhold og jeg vil ha sex gjevnlig , da jeg er vant til det , siden jeg alltid har vært i forhold fra jeg var 15 år og til nå - ikke måtte jakte på ons når jeg er ute ...he he Blir for slitsomt i lengden . Og jeg har aldri manglet tilbud heller .Dermed fort å havne i forhold . Jeg er pen og god i senga også - ergo mange menn vil ha forhold til meg . Jeg er skikkelig på alle måter - fester og drikker med måte ... Pliktoppfyllende & skoleflink faktisk .Selv om mennene jeg har truffet - ikke har vært av klassens " skolelys " ...he he Jo, jeg ser logikken ut i fra ditt ståsted faktisk hehe Kvinner og menns forutsetninger i livet er jo fortsatt ofte ulike (heldigvis), noe som da også medfører en forskjellig "reiserute" igjennom livet. Ikke akkurat et faktum jeg har tenkt på hver dag må jeg innrømme hehe Men en ting har i hvert fall jeg lært meg av livet - jeg skal ALDRI rote meg borti ei jente som er i et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #214 Del Skrevet 16. juli 2009 Jo, jeg ser logikken ut i fra ditt ståsted faktisk hehe Kvinner og menns forutsetninger i livet er jo fortsatt ofte ulike (heldigvis), noe som da også medfører en forskjellig "reiserute" igjennom livet. Ikke akkurat et faktum jeg har tenkt på hver dag må jeg innrømme hehe Men en ting har i hvert fall jeg lært meg av livet - jeg skal ALDRI rote meg borti ei jente som er i et forhold Flink gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 16. juli 2009 #215 Del Skrevet 16. juli 2009 Det å være i et forhold hele tiden er heller ikke alltid positivt! Jeg har hatt en singleperiode på 2 år og det var topp og ikke minst viktig! Jeg har lært masse av meg selv den tiden. Til TS: Alle jeg kjenner mener at jeg er pen, men kan garantere deg at livet nødvendigvis ikke er lettere for meg av den grunn. Mange "pene" (det er individuelt syn på skjønnhet) sliter fordi de er redde at gutter er ute etter bare èn ting. Det er ikke akkurat heldig det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #216 Del Skrevet 16. juli 2009 Det å være i et forhold hele tiden er heller ikke alltid positivt! Jeg har hatt en singleperiode på 2 år og det var topp og ikke minst viktig! Jeg har lært masse av meg selv den tiden. Til TS: Alle jeg kjenner mener at jeg er pen, men kan garantere deg at livet nødvendigvis ikke er lettere for meg av den grunn. Mange "pene" (det er individuelt syn på skjønnhet) sliter fordi de er redde at gutter er ute etter bare èn ting. Det er ikke akkurat heldig det heller. Nei ! Jeg tenker ikke sånn .Forde jeg er åpenbart SELV også ute etter mer enn bare et platonisk forhold . At de er ute etter " en ting " ser jeg som et gode så lenge de vil ha sex jevnlig med meg eller flere gang : ) Og ikke bare 1 gang .For så å fly avsted til neste blomst ! Det er klart skuffende - om man virkelig liker den mannen og har hatt en hærlig natt med han .Da kan man fort bli plaget med " savn " -om det ikke blir mer på deg : ) Men men - sån er livet .En er nok selv mest ansvarlig og skyld i det selv om det ender slik - om man ikke klarer å vente med sex - til man er blitt litt mer kjent : ) Så dette styrer man selv - kvinner ! Slutt å lek uskyldige stakkarslige offre for sleipinger som forfører dere : ) he he Dere bestemmer selv om dere VIL la dere forføre faktisk . Jeg er veldig klar over det i hvertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #217 Del Skrevet 16. juli 2009 Nei ! Jeg tenker ikke sånn .Forde jeg er åpenbart SELV også ute etter mer enn bare et platonisk forhold . At de er ute etter " en ting " ser jeg som et gode så lenge de vil ha sex jevnlig med meg eller flere gang : ) Og ikke bare 1 gang .For så å fly avsted til neste blomst ! Det er klart skuffende - om man virkelig liker den mannen og har hatt en hærlig natt med han .Da kan man fort bli plaget med " savn " -om det ikke blir mer på deg : ) Men men - sån er livet .En er nok selv mest ansvarlig og skyld i det selv om det ender slik - om man ikke klarer å vente med sex - til man er blitt litt mer kjent : ) Så dette styrer man selv - kvinner ! Slutt å lek uskyldige stakkarslige offre for sleipinger som forfører dere : ) he he Dere bestemmer selv om dere VIL la dere forføre faktisk . Jeg er veldig klar over det i hvertfall . Du er faktisk ganske fornuftig altså hehe I hvert fall i det du skriver da. Må innrømme at for meg er det uvant med noen som er såpass åpen om alt mulig "privat" som du, men her kjenner jo ingen deg allikevel, og det er vel egentlig ikke noe negativt i å være åpen og ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #218 Del Skrevet 16. juli 2009 Flink gutt! Lærdommen var ikke gratis. Men hva lærte du om deg selv ved å være singel i 2 år da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest womenwomen Skrevet 16. juli 2009 #219 Del Skrevet 16. juli 2009 Du er faktisk ganske fornuftig altså hehe I hvert fall i det du skriver da. Må innrømme at for meg er det uvant med noen som er såpass åpen om alt mulig "privat" som du, men her kjenner jo ingen deg allikevel, og det er vel egentlig ikke noe negativt i å være åpen og ærlig Jeg passer nå alltid på å ikke fortelle for mye til utenforstående jeg faktisk kjenner - Jeg er ikke dum tross alt .Men som anonym hvor ingen kjenner meg - ser jeg ingen grunn til å spille en perfekt vellykket fasade faktisk ! Hvor parforholdet er perfekt og livet generelt . Det er det ikke for noen tror nå jeg .Alle har nå sine små og store problemer -de ikke vil snakke om med " kjentfolk " he he : ) Når jeg sier at jeg syns mange kjerringer er nokså " dumme " og ikke særlig reflekterte , blant annet om sin EGEN ROLLE i spillet i livet - så er det og kjekt å være anonym .Jeg syns mange damer er rett og slett dumme vesner ...som ikke tar styring og ansvaret over sine egne valg ... Nå får jeg sikkert masse pepper av damer her inne ..hi hi En av grunnene til at jeg ikke er så glad i å menge meg sammens med dumme hønseflokker av kjerringer : ) Vi har så utrolig LITE til felles nemlig : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 16. juli 2009 #220 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg syns mange damer er rett og slett dumme vesner ...som ikke tar styring og ansvaret over sine egne valg ... Nå får jeg sikkert masse pepper av damer her inne ..hi hi En av grunnene til at jeg ikke er så glad i å menge meg sammens med dumme hønseflokker av kjerringer : ) Vi har så utrolig LITE til felles nemlig : ) Ja, dette kan nok gi noen reaksjoner her kanskje ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå