Gjest Undrer Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hvilken / hvor tett / nær / hyppig relasjon ville du ha akseptert at din kjæreste har til sin X-kone som han har barn sammen med?
Reveal Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Nå er jeg veldig trygg på forholdet mellom dem- og hun har også visst (og akseptert) om meg fra dag 1. I tillegg har jeg selv en ex med felles barn- og vet hvor følelsesløst det er mellom han og meg. Plager meg ikke et mikrosekund at de spiser middag sammen i forbindelse med dager med fellesaktiviteter. En kaffe ved "overlevering". Felles jule/bursdagsfeiringer. De er venner og med en felles oppgave å gi barna en trygg og god oppvekst "selvom" mamma og pappa ikke er gift lengre.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Min kjæreste har mye kontakt med sin eks i forbindelse med deres felles barn. Jeg syns det er flott at de kan omgås slik, for barnas skyld. Jeg har ikke noe med å kommentere det, slik at han eventuellt syns han må kutte ned på kontakten for min skyld. De har barn sammen, og slik er det bare. Føler meg helt trygg på at det er meg han vil ha, og at han ikke vil ha henne om hun så ble kastet etter han. Jeg har selv hatt et veldig nært forhold til mine barns far, og det har vært veldig positivt for våre barn.
Gjest exkone Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Tidevis er jeg i daglig kontakt med min exmann, og andre ganger kun i forbindelse med henting og levering av ungene. Men vi har et godt forhold og vil gjerne ha det sånn for vi ser hvor godt det er for ungene. Hadde min nye kjæreste nektet meg å ha kontakt med de jeg ønsket å ha kontakt med så hadde jeg blitt eitrende forbanna. Kontroll kalles det, og det er ikke greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå