Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aargh! Var inne på blivakker.no tidligere idag, og bestilte meg bla en maskara. Trodde de hadde flere av samme sort inne, så jeg trykte på "kjøp" knappen. Nå som jeg skulle betale fakturaen, så ser jeg at jeg har bestilt BLÅ maskara. Jeg bruker jo sort, og synes derfor det er kjipt å måtte betale for en maskara jeg aldri kommer til å bruke. Vet det er min feil som ikke dobbeltsjekka!

Nå når jeg gikk inn igjen på deres side, så fant jeg ikke maskaraen igjen. Har de bare ett produkt av alle inne eller?

Jeg finner ingen angre knapp eller noe, og siden det er fredag, så er de nok ikke på jobb imorra eller søndag heller.

Så da lurer jeg egentlig på om det går greit å sende en avbestillingsmail eller noe? Noen som har slike erfaringer som vet hva man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aargh! Var inne på blivakker.no tidligere idag, og bestilte meg bla en maskara. Trodde de hadde flere av samme sort inne, så jeg trykte på "kjøp" knappen. Nå som jeg skulle betale fakturaen, så ser jeg at jeg har bestilt BLÅ maskara. Jeg bruker jo sort, og synes derfor det er kjipt å måtte betale for en maskara jeg aldri kommer til å bruke. Vet det er min feil som ikke dobbeltsjekka!

Nå når jeg gikk inn igjen på deres side, så fant jeg ikke maskaraen igjen. Har de bare ett produkt av alle inne eller?

Jeg finner ingen angre knapp eller noe, og siden det er fredag, så er de nok ikke på jobb imorra eller søndag heller.

Så da lurer jeg egentlig på om det går greit å sende en avbestillingsmail eller noe? Noen som har slike erfaringer som vet hva man kan gjøre?

Du kan iallefall prøve. Sende en mail med bestillingsnummeret du fikk, og si at du bestillte feil farge, om det er mulig å gjøre den om til svart fra blå eller om den kan avbestilles :)

Og ikke betal fakturaen før du har fått svar fra dem. De burde svare deg på mandag, ihvertfall tirsdag.

Skrevet

Takk for svar=)

Ja, får sende en mail ikveld og håpe på det beste!

Skrevet
Takk for svar=)

Ja, får sende en mail ikveld og håpe på det beste!

Ja send mail;) men vet du.. hvis du bruker ett tykt lag med maskara så syns det faktisk ikke at den er blå. Jeg ble sjokkert en gang fordi moren min hadde kjøpt feil maskara, nemlig en blå.. jeg testet den, og man ser ikke at den er blå;) utrolig men sant. Du har ikke fått den enda? send en mail og det ordner seg sikkert;)

Skrevet (endret)

Send de en angremail, bør gå fint. Og hvis ikke, så har du alltid 14-dagers angrerett ved bestilling av varer fra nett, så lenge du ikke har brukt, eller åpnet, mascaraen...:)

Endret av Varsia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...