Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Hei! Jeg må innrømme, falt for fristelsen og kjøpte sånn I.D. mineralfoundation via en annonse på nett (norsk side).. Prisen var jo godt under det jeg betalte for samme greia i salong og var nesten fri nå så da kjøpte jeg like gjerne en fra den personen som annonserte.. Tenkte ikke på å sjekke litt mer rundt opplegget i farta, men etterpå har jeg jo sjekket og funnet ut at sannsynligvis alt som selges via slike annonser og Ebay etc. er falske produkter. Bare escentuals selv lister opp kun noen få som autoriserte selgere av sine produkter, og de har visst INGEN autoriserte selgere som selger via f.eks. Ebay. Pokker og, tenkte jeg, men til min tvilende overraskelse mottok jeg produktene i posten i dag. Altså, produktet ser jo helt identisk ut med originalen som jeg har, konsistensen og alt virker også å være det samme.. (får sjekket grundigere i morgen tidlig når jeg skal ta den i bruk).. Til og med selve plastboksen har en sånn innprinted logo under, og det har denne nye også.. Men hvordan skal jeg vite at den faktisk er autentisk? Noen som har gjort seg noen erfaringer med disse produktene? Jeg tror likevel ikke at produktet er ekte, og det er irriterende å ikke vite hva man faktisk har fått... Når jeg spurte selger hvor han fikk sine produkter fra før jeg kjøpte fikk jeg bare et svenvende svar om at de kom fra California.
Gjest Christabelle Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Husk at alt er billigere i statene, og at det kan være mange grunner til at de selger det billig: * tyvgods * de får rabatter * kjøper direkte fra fabrikantene * de betaler innkjøpspris Så det trenger ikke å være falske produkter du har fått.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Husk at alt er billigere i statene, og at det kan være mange grunner til at de selger det billig: * tyvgods * de får rabatter * kjøper direkte fra fabrikantene * de betaler innkjøpspris Så det trenger ikke å være falske produkter du har fått. Takk for støtte Jeg skal teste de NØYE i dagene som kommer Kjøpte også den Mineral Veil.. Joda, det kan være ekte, men problemet mitt er alt han som selger på finn.no gir inntrykk av at han har produktene hos seg, altså her i Norge. Men det har han ikke, pakken kom direkte fra USA. Så derfor tviler jeg på ektheten, siden han gir et annet inntrykk enn det som faktisk er tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå