Gjest Løve66 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg leste en artikkel i et ukeblad om en dame som hadde fått "kurert" sin sukkeravhengighet/søtsug ved hjelp av hypnose. Joda - jeg er en godtemons selv jeg og nå har jeg blitt så voksen at jeg ikke lenger kan spise ubegrenset av slikt uten at det setter spor. Dessuten får jeg stygg hud av det. Så hadde ikke gjort noe å fått i seg litt mindre av dette. Så da lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med hypnose til behandling mot søtsug e.l. - gode eller dårlige? Funker det egentlig?
hjema Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jeg tror det kan virke litt placebo, om du tror på det funker det, om du ikke tror på det funker det ikke :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hei. Jeg har prøvd...om det funket?? tja i mitt tilfelle. Funket kanskje greit i to uker. Ikke verdt pengene spør du meg.
Chanel.No5 Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg leste en artikkel i et ukeblad om en dame som hadde fått "kurert" sin sukkeravhengighet/søtsug ved hjelp av hypnose. Joda - jeg er en godtemons selv jeg og nå har jeg blitt så voksen at jeg ikke lenger kan spise ubegrenset av slikt uten at det setter spor. Dessuten får jeg stygg hud av det. Så hadde ikke gjort noe å fått i seg litt mindre av dette. Så da lurer jeg på om det er noen her som har erfaring med hypnose til behandling mot søtsug e.l. - gode eller dårlige? Funker det egentlig? Disse ukebladene blir ofte, meget ofte, sponset av ulike aktører for å lage repotasjer som virker virkelige istedenfor at de trenger "reklamere" sine produkter/behandlinger på vanlig måte. Mye oftere enn vi vet... Jeg vet ikke om det fungerer, men er vel veldig inviduelt, noe funker på noen, men ikke på andre. Om du ser det som en mulighet for å ta knekken på søt-trangen som plager deg, så er det jo noe å prøve, men det koster vel endel penger og tid kanskje?? Endret 13. februar 2009 av Lotte27
Gjest Gjest_Torunn_* Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Eg har prøvd! Var kjempepositiv, men blei veldig skuffa! Eft (bankemetoden) er berre noko tull, og under hypnosen er du fullstendig bevisst, og eg følte absolutt ingenting forskjell. Holdt meg unna masse godterier i eit par dagar, men det var IKKJE fordi eg ikkje hadde lyst på, men fordi eg prøvde ekstra hardt pga. pengane eg hadde brukt på hypnosen;) Så hypnosen i seg sjølv hjalp ingenting -> om det i det heile tatt er hypnose... Tull! Anbefalast ikkje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå