Gjest Langvann Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Jeg er en kar på 22 år som bor i leilighet, jeg er ikke en fast bruker av kvinneguiden sitt forum, men når jeg søker på google på spesifikke ting jeg plages med, så ender alltid det første treffet på kvinneguiden. Som nå i dag "Hvordan lage hvitsaus?" - så var kvinneguiden først ut, og fant svaret der med en gang. Takk for at dere fins og løser dagligdagse problemer for oss unge folk
Gjest strykebrett Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Bare hyggelig du, kanskje en dag er det du som svare oss på noe vi lurer på vettu
Gjest En mann til Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har også lagt merke til at Kvinneguiden ofte er veldig høyt oppe når man søker på forskjellige ting. Forumet kom faktisk opp så mange ganger at jeg begynte å følge med mer eller mindre fast.
MissStiles Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Det har jeg faktisk også lagt merke til flere ganger før jeg begynte å bruke kvinneguiden men jeg tenkte aldri noe over det. Veldig glad for at kvinneguiden finnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå