Gå til innhold

Ben & Jerry isen som er avbildet på kgs forside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann den Ben & Jerry isen som er avbildet på forsiden hvor får man kjøpt den i kristiansand?

og vet noen hvor mange kalorier det er i den? å hvor stor den er /gram?

Ser bare UTROLIG god ut :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her :)

Den vanlige størrelsen er vel 1/2 liter, men det finnes også porsjonsbeger på 150 ml. Hvilke smaker som selges i hvilke størrelser her til lands vet jeg ikke.

Det er vel 7-Eleven og/eller Deli de Luca som selger disse i Norge tror jeg.

Endret av NullHull
Skrevet

Den chocolate fudge browne isen så jeg etter på 7 eleven men den var ikke der!Var i to butikker! Er det kanskje bare deli deluca som har den? Kjøpte en annen og den var knall god den også, vaniljeis med kjeks i.

Skrevet
Her :)

Den vanlige størrelsen er vel 1/2 liter, men det finnes også porsjonsbeger på 150 ml. Hvilke smaker som selges i hvilke størrelser her til lands vet jeg ikke.

Det er vel 7-Eleven og/eller Deli de Luca som selger disse i Norge tror jeg.

Tusen takk:) ha en fin dag :goodbye:

Skrevet
Den chocolate fudge browne isen så jeg etter på 7 eleven men den var ikke der!Var i to butikker! Er det kanskje bare deli deluca som har den? Kjøpte en annen og den var knall god den også, vaniljeis med kjeks i.

Hei hva het den:)?

Skrevet

Dersom dere finner den i norske butikker så MÅ jeg bare anbefale Ben & Jerrys Caramel Choo Choo.. Fantastisk god is!! Karamell is med karalmell swirl i midten, og små karamellfylte sjokolade bomber innimellom...

mmmm heaven!!

Skrevet

Jeg ELSKER Ben&Jerry! Min favoritt er half baked, men den har de ikke i Norge :tristbla:

Men den på forsiden selges på 7-eleven, der jeg kjøper den.

Skrevet

Hele boksen inneholder 1100 kcal. til opplysning.

Skrevet

:sjokkert: ..... shitt :sjenert:

Skrevet

Svarer egentlig denne tråden på hvor i kristiansand man får kjøpt isen??

For det lurer jeg også veldig på! Pliiiis om noen kan svare om det er noen steder å få tak i den her! :jepp::jepp:

Skrevet
Svarer egentlig denne tråden på hvor i kristiansand man får kjøpt isen??

For det lurer jeg også veldig på! Pliiiis om noen kan svare om det er noen steder å få tak i den her! :jepp::jepp:

Ja, det står at det er 7/11 og Deli de Luca som selger Ben & Jerrys.

Skrevet

Ja, jeg vet også at det er de foretningene som selger den isen. Spørsmålet var jo litt mer presist om den likevel selges her i Kristiansand? Deli de luca har vi ikke. Er vel en eller to 7/11 her, men jeg vet ikke om at den selges der. Eller er det slik at alle 7/11 i Norge har Ben & Jerrys blant sortimentet??

Skrevet
Eller er det slik at alle 7/11 i Norge har Ben & Jerrys blant sortimentet??

Det vil jeg helt sikkert tro at de har. Når de nå en gang går ut og reklamerer at de selger isen så bør da vel dette gjelde alle utsalgsstene?

Skrevet

Jeg fant den! :rødme:

vi har bare en 7/11 her i kristiansand, men de solgte ben & jerrys der. Dvs, de hadde ikke min favoritt, cookie dough, men fire andre.. De hadde heller ikke chocolate fudge brownie.. Håper de tar inn flere etter hvert! :)

Skrevet

Gledesdreper!

Skrevet
Hvor mye koster en sånn boks?

54,- på 7/11 og 59,- på Deli de Luca. Så det er dyr moro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...