Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat hatt en SA, måtte ta abort pille siden kroppen ikke klarte å ordne opp i alt selv. Den blødningen jeg nå har etter pillene, kan den regnes som mensen? tenker på hvordan jeg skal telle syklusen og eggløsning min nå?

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg ville stolt for mye på det... Det anbefales vel å vente en mens før du prøver igjen, jeg gjorde det etter en sa i november og er veldig glad for det. For den var veldig kraftig, og det virket som om det var en del rester igjen.

Så jeg ville tatt en liten pause og ventet til mensen var kommet tilbake i normalt gjenge igjen..

Lykke til videre.

Skrevet

Hei Kalli!

så trist at du hadde en SA. :tristbla:

Du burde vente en menstruasjon før dere prøver igjen, dette er for at du skal være sikker på at alle rester er ute og for at kroppen din skal få lov å komme seg etter graviditeten og SA'en.

håper neste gang blir en velykket gang! :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Jeg ville også ha ventet en mensen før dere prøvde igjen. Det anbefaler de fleste leger og gynekologer. Noen anbefaler 2 mens andre sier 1 er ok.

Selv ventet vi en mensen før vi startet igjen. Glad for det. Tror kroppen hadde godt av det.

Jeg fikk mensen tilbake 6 uker etter SA, men det er nok store forskjeller der. En venninne av meg fikk den ikke tilbake før 4 mnd. Men det hadde nok sammenheng med hvor fort hcg forsvinner ut av kroppen. HCG forsvant senere hos henne fordi det viste seg å være rester igjen.

Skrevet

sorry at jeg sporer inn med et spørsmål her, men lurer bare.

Siden d er så mangen så snakker om SA, er dette veldig vanlig?

og hvor langt uti graviditeten kan du få en sa?

Synes det er så trist når jeg først er gravid, og jeg går rundt å tenker på at jeg plutselig ka få en SA hele tiden.. siden d virker så normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...