Gå til innhold

hjelp meg å finne denne sofaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor andre steder jeg kan få tak på en sånn type sofa(må være tynne armlener)i norge som ikke er dyrere enn bolias?

http://www.bolia.com/retail/new_product.as...ISOLanguage=NOR

OG så lurer jeg på:

1. er ugo sofaen fra norway says litt sånn som den derre stolen man kan trekke strømper over(tror det er vitra....ser litt ut som en skulptur) som vil bli litt "90-talls" etter en stund(dere skjønner hva jeg mener,.,....)

det er jo en stund siden ugo sofaen ble trukket veldig frem i lyset, og jeg vil jo helst ha noe tidløst - men ikke megadyrt......

2. noen som vet prisen for ugo sofaen? type vanlig 3 seter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2. noen som vet prisen for ugo sofaen? type vanlig 3 seter?

Det varierer nok veldig på hvilke type stoff man velger - men de er atskillig dyrere enn den Bolia-sofaen... En utstillingsmodell av hjørnesofaen til UGO selges til halvpris her til 22.800 kr ;)

Skrevet

:snurt: regnet med den kostet - men 40 000 for en sofa som jeg egentlig synes så litt vondt ut å sitte i, DET blir for drøyt.

da blir det vel bolia da:=)

Skrevet
:snurt: regnet med den kostet - men 40 000 for en sofa som jeg egentlig synes så litt vondt ut å sitte i, DET blir for drøyt.

Nå er vel UGO hovedsaklig laget for offentlig miljø slik at den ikke nødvendigvis må være god å krølle seg opp i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...