Gjest husa Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 noen som vet hvor andre steder jeg kan få tak på en sånn type sofa(må være tynne armlener)i norge som ikke er dyrere enn bolias? http://www.bolia.com/retail/new_product.as...ISOLanguage=NOR OG så lurer jeg på: 1. er ugo sofaen fra norway says litt sånn som den derre stolen man kan trekke strømper over(tror det er vitra....ser litt ut som en skulptur) som vil bli litt "90-talls" etter en stund(dere skjønner hva jeg mener,.,....) det er jo en stund siden ugo sofaen ble trukket veldig frem i lyset, og jeg vil jo helst ha noe tidløst - men ikke megadyrt...... 2. noen som vet prisen for ugo sofaen? type vanlig 3 seter?
Concertina Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 2. noen som vet prisen for ugo sofaen? type vanlig 3 seter? Det varierer nok veldig på hvilke type stoff man velger - men de er atskillig dyrere enn den Bolia-sofaen... En utstillingsmodell av hjørnesofaen til UGO selges til halvpris her til 22.800 kr
Gjest husa Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 regnet med den kostet - men 40 000 for en sofa som jeg egentlig synes så litt vondt ut å sitte i, DET blir for drøyt. da blir det vel bolia da:=)
Concertina Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 regnet med den kostet - men 40 000 for en sofa som jeg egentlig synes så litt vondt ut å sitte i, DET blir for drøyt. Nå er vel UGO hovedsaklig laget for offentlig miljø slik at den ikke nødvendigvis må være god å krølle seg opp i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå