Gå til innhold

når starter syklusen egentlig?

Anbefalte innlegg

Gjest Wrangler
Skrevet

Hei alle.

Torsdag for 29 dager siden begynte småblødninger, ikke mye, knapt så jeg trengte truseinnlegge. Veldig lite blod torsdag-lørdag, men søndag skikkelig blødning. Som ordentlig og vanlig menstruasjon.

Når regnes syklus for startet? Tenker både i forhold til når jeg kan forvente neste mens, når forvente EL, når vits å teste graviditet...

Hadde symptomer på EL egentlig hele helgen to uker etter menstruasjon. Altså to uker siden nå i helgen.

:ler: Hva er det man ikke bretter ut på nett.... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri slitt med dette. Her er det bang og så er vi i gang. Men jeg hadde tenkt den dagen det blør skikkelig...

Skrevet

Det er nok riktig som blir sagt over her, mange spotter litt før mensen begynner for fullt, dette skal ikke være med i "tellingen"....

Gjest Wrangler
Skrevet

Sånn har jeg også tenkt, men ble plutselig usikker fordi jeg tenkte at jeg kanskje hadde lest at blødning er blødning uansett om det er mye eller lite.

Tatt litt lengere tid å bli gravid denne gang enn forrige gang...

Skrevet

Jeg har det som deg, litt småblødning før full mens, og spurte gynekologen ifb m oppstart av Pergo. Hennes svar var at man regner fra første dag med "normal" mens.

Skrevet

Dette hadde også jeg problemer med, hadde spotting 4-5 dager før mens. Regnet med at jeg skulle telle fra den dagen jeg hadde det jeg vil kalle vanlig mens. Så ble jeg gravid, og det viste seg at emyroet var nesten en uke mer enn hva jeg hadde regent ut. Dermed så har jeg hatt eggløsning 14 dager etter første spotte dag.

Gjest Wrangler
Skrevet

Der ser man... Det kan forklare hvorfor jeg ikke har blitt gravid et par av gangene i dette året med prøving!

Mannen jobber borte så det å klaffe EL med faktisk tilstedeværelse av mannen er ikke så lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...