Gå til innhold

Robbie W til Oslo!!!

Pearl

Anbefalte innlegg

Hei.

Leste nettopp at Robbie Williams kommer til Oslo den 14.november.

Billettene blir lagt ut førstkommende lørdag og det skal selges ca.11000 billetter. Konserten blir på Vallhall.

Hva tror dere?? Blir billettene lagt ut på posten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste det jeg også :D

Blir nok lagt ut på posten - og på billettservice sine internettsider tenker jeg. Denne jenta skal ihvertfall!!!

Skal forøvrig på RW-konsert 27. juli i Stockholm - gleder meg :briller:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forøvrig på RW-konsert 27. juli i Stockholm - gleder meg :briller:

Brownie

Det skal jeg også, kan fort bli moro det ja... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Stockholm med en venninde. Gleder meg som bare det. Oss to, uten barna og mennene våre. Har gledet meg og sett fram til det i mange mnd. allerede. Tjoooooho........ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.... Det jeg egentlig skulle skrive var at konserten i Oslo SKAL jeg også ha med meg. :hoppe: (ble så glad av tanken at jeg spora litt av)

Har forresten et over sexy bilde av han på skjermspareren min (sånn som bytter mellom mange overdeilige bilder) + skrivebordet.

Ikke no særlig fan av han nei..... :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lmari

Er det sant!??! Åh, nå ble jeg glad!! Jeg fikk det ikke med meg i går, og var så misunnelig på en kompis som skal til Stockholm i slutten av juli. Men nå kan kanskje jeg også få det med meg!!!??

.. Men det kommer sikkert til å bli kaos på Billettservice den dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt skuffet da jeg så dokumentaren om Robbie, og

det kom frem at han hatet å holde konserter..

Å at han var en bitteliten dritt unge..

(Jinx :o ....At det går ann....)

Men musikken hans kjøper jeg likevel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... kan ikke skjønne at han hater å holde konserter - han er jo så PR-kåt :roll:

Men uansett; liker musikken hans altfor godt til å henge meg opp i noe sånt :wink:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine
Ble litt skuffet da jeg så dokumentaren om Robbie, og

det kom frem at han hatet å holde konserter..

Tror ikke man skal ta alt Robbie til enhver sier som god fisk. Da den dokumentaren var lagt, var gutten dypt deprimert og gikk på anti-depressiva. Han har sine "perioder" som alle andre.

Forøvrig, ofte er de helt store performerne de som har "issues" og et tidvis ambivalent forhold til det å opptre. Det er som om det skapes et slags kraftfelt da som genererer ekstraordinære ting.

Dessuten... Robbie hater jo å opptre i Sverige. Han er jo aldri så spydig som når han kommer til söta bror. Han syns at det svenske publikumet er utrolig kjedelige ("som å synge i en begravelse"... :ler: ). Så de skal prise seg lykkelig over at han orker å komme i det hele tatt.... :wink:

Hurra for de humørsyke! :lol:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har 2 billetter til Stockholm-konserten som jeg skal selge...noen interesserte??Mye billigere enn å kjøpe de som Billettkontoret selger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VET NOEN HVOR MAN FÅR TAK I BILLETTENE I MORGEN, ER NESTEN DESPERAT OG NÅ ER HELE DEN HELGA PLANLAGT SÅ VI BARE FÅ TAK I BILLETTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi oi oi, jeg har dødslyst til å dra da. Mulig jeg må kjøpe billetter ja. Bare synd det koster så masse å reise til Oslo :o Dette er bakdelen med å bo langt unna hovedstaden. Av og til angrer jeg på at jeg flytta nordover igjen - men ikke ofte altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Hvor hadde dere lest at Robbie Williams kommer til Norge, egentlig? Har lett rundt på nettet, men finner det ikke noe sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

NÅÅÅÅ fant jeg det... Litt treig akkurat der - det har med hårfarge å gjøre!! (lys blond...)

Sorry!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inne på billettkontoret har de billetter som er dobbelt så dyre som ellers. Svartebørsen kan man vel kalle det. Jeg kjøper ivertfall ikke der.

Men jeg gir meg ikke så lett, får bare prøve å lete litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...