Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig kjøpt meg sånn aromalampe for disse duftvoksene nå, men jeg er helt forskrekket over hvor lenge de varer!:P De varer og varer, blir jo aldri tomt for voks, ser jo ikke ut som at det minker en gang :klo: På en måte er det jo bra, men når jeg er så ivrig på å prøve ut nye dufter er det litt kjedelig å må vente så lenge på at det blir tomt..

Duftvoksen mister lukten etter en stund, du kan lese litt om produktet her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å helle varmt vann på undersiden av aromalampen og så pirke den løs med en kniv. Så legger jeg duftvoksen i plastfolie (jeg sparer på merkelappen). Jeg pleier bare å brenne en voks i noen dager før jeg skifter. :fnise:

Skrevet

Jeg pleier å helle varmt vann på undersiden av aromalampen og så pirke den løs med en kniv. Så legger jeg duftvoksen i plastfolie (jeg sparer på merkelappen). Jeg pleier bare å brenne en voks i noen dager før jeg skifter. :fnise:

Hvorfor tar du vare på den i plastfolie? Den mister jo lukten etter ett par dagers brenning? :klo:

Skrevet

Duftvoksen mister lukten etter en stund, du kan lese litt om produktet her :)

Den jeg har nå har brent i mange timer hver dag i 5 dager, og den lukter fortsatt like mye!

Skrevet

Den jeg har nå har brent i mange timer hver dag i 5 dager, og den lukter fortsatt like mye!

Hmmm,kanskje jeg har dårlig luktesans for jeg synes lukten forsvinner etter et par dager jeg :gjeiper:

Skrevet

Hmmm,kanskje jeg har dårlig luktesans for jeg synes lukten forsvinner etter et par dager jeg :gjeiper:

Sikkert for at du blir så vant med at lukten er der kanskje? At man blir litt immun.. Sånn er det jo med parfyme også, jeg kjenner jo ikke selv at jeg har på meg parfyme selv om de andre gjør det:)

Skrevet

Sikkert for at du blir så vant med at lukten er der kanskje? At man blir litt immun.. Sånn er det jo med parfyme også, jeg kjenner jo ikke selv at jeg har på meg parfyme selv om de andre gjør det:)

Jo,men prøvde å ta vare på voksen i plastikk noen dager og bruke om igjen men kjente ikke noe lukt da heller :sukk:

Skrevet

Jo,men prøvde å ta vare på voksen i plastikk noen dager og bruke om igjen men kjente ikke noe lukt da heller :sukk:

Hmmm.. Kan jo hende at det er forskjellig fra duft til duft da, noen er sikkert mye sterkere enn andre. Den jeg har nå "Macintosh Spice" er veldig sterk iallefall! Mens "Cherry Blossom" synes jeg lukter svært lite, nesten ingenting(men den ligger i plastikken enda da så kan jo være at den lukter litt mer når jeg åpner den).

Skrevet

Hmmm.. Kan jo hende at det er forskjellig fra duft til duft da, noen er sikkert mye sterkere enn andre. Den jeg har nå "Macintosh Spice" er veldig sterk iallefall! Mens "Cherry Blossom" synes jeg lukter svært lite, nesten ingenting(men den ligger i plastikken enda da så kan jo være at den lukter litt mer når jeg åpner den).

Ja,det er stor forskjell på luktene,det er jeg enig i :jepp:

(Macintosh spice syntes jeg lukta så vondt at jeg kasta hele voksen :fnise: )

Skrevet

Ja,det er stor forskjell på luktene,det er jeg enig i :jepp:

(Macintosh spice syntes jeg lukta så vondt at jeg kasta hele voksen :fnise: )

Synes ikke den er særlig god jeg heller, men føler jeg bare "må" bruke den opp siden jeg faktisk har betalt for den:p Liker ikke å kaste ting jeg ikke har brukt opp..

Skrevet

Synes ikke den er særlig god jeg heller, men føler jeg bare "må" bruke den opp siden jeg faktisk har betalt for den:p Liker ikke å kaste ting jeg ikke har brukt opp..

Pleier å bruke opp de fleste,men det har vel vært ett par som jeg ble kvalm av og bare måtte kaste.

Skrevet
:klo: Jeg har tatt vare på vokser i mer enn et halvt år og de lukter fremdeles. Kanskje ikke like sterkt, men det trenger ikke alltid å være noe negativt. :gjeiper:
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

:klo: Jeg har tatt vare på vokser i mer enn et halvt år og de lukter fremdeles. Kanskje ikke like sterkt, men det trenger ikke alltid å være noe negativt. :gjeiper:

Samme her :)

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Hei, skal selge huset og tenkte å bruke Yankee Candle i baderommene. Har dere noen forslag til milde dufter som lukter "rent baderom"?

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Clean cotton ;)

Takk for tips, jeg tror jeg kjøper smeltelys (som skulle lukte minst?) med Clean Cotton og Fluffy Towels, og et kubbelys med salvie og hvit te til stua. Må se ann lukta, vil ikke at huset skal stinke parfyme på visningen heller:)

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips, jeg tror jeg kjøper smeltelys (som skulle lukte minst?) med Clean Cotton og Fluffy Towels, og et kubbelys med salvie og hvit te til stua. Må se ann lukta, vil ikke at huset skal stinke parfyme på visningen heller:)

Støtter valget ditt :) Fluffy Towels er helt nydelig, den er min baderomsfavoritt for tiden! :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Forslag til gode vårlige(evt sommerslige) dufter? :)

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Nå har jeg fått de, de luktet gooodt:) Lukter rent, og ikke for sterkt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Forslag til gode vårlige(evt sommerslige) dufter? :)

Bahama breeze er nydelig hvis du liker søte/friske dufter.

En helt annen duft er Coastal Waters, den er ny i år og jeg har prøvd den ismeltelys, men neste gang blir det krukke!

Også vil jeg også anbefale Garden Hideaway, den lukter akkurat som forventet utifra beskrivelse.

Med alle tre, har man essensen av sommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...