Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Fremhevede innlegg

Gjest Swarovski
Skrevet

Sjekk utvalget av store krukker på denne linken på facebook. Der har jeg handlet masse, og også vært innom butikken deres i sommer. De har et kjempeutvalg.

http://www.facebook.com/pages/Yankee-Village-Candle-Norway/133934410006755

Takk for link! Sjekket utvalget, og det var ganske annerledes enn Yankee store sitt. Tror faktisk jeg skal prøve å stikke innom butikken og lukte litt. Bare synd de hadde håpløse åpningstider.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvor lenge varer en medium eller stor krukke? Det står ca brenntid på nettsiden, men hva er normalt for dere? Og mister de noe av lukten hvis man har de lenge? Kan man f.eks. spare på årets juleduft, og få like "mye" lukt ut av den neste år?

Jeg ser også at det er veldig få dufter i store krukker. Og de duftene finnes ikke i voks eller smeltelys, så det er vanskelig å vite om jeg liker de eller ei. Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men er det noen som har testet Beach limited, magnolia eller tulips krukkene?

Jeg kjøper mest medium krukker, fordi stor brenner så lenge at jeg blir lei av duften før lyset er brent opp. Og hvis jeg kjøper liten krukke får jeg mye mindre for pengene enn medium, så medium er perfekt! De brenner i minst den maxtiden som står på yankeestore, jeg tror det er amerikanerne som lager lysene som helgarderer seg mot å bli saksøkt hvis krukkene ikke brenner så lenge som de sier. Jeg er ganske sikker på at jeg bruker over 100 timer på å brenne opp en medium krukke.

Og ja - de lukter like mye gjennom hele lyset. Bare å sette på lokket og spare til neste år om ikke du brenner opp hele :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ah,da er 11 nye duftvoks på vei til meg i posten :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg har Beach Walk carjar i bilen, og den er min store favoritt. Og så har jeg Fluffy Towels reeds på badet, lukter akkurat passe sterkt. I jula har jeg brent White Christmas og Christmas Tree smeltelys, begge like nydelige. Jeg synes Sweet Strawberry og French Vanilla smeltelys lukter veldig sterkt, altfor sterkt for min lille leilighet. Clean Cotton er også veldig god.

Endret av Cessie
Skrevet

Jeg har lengtet mot sommeren og har brent Midsummer Night i dag - Mmmmm :)

Skrevet

Jeg fikk en stor krukke med Vanilla Satin til jul. Mmmm, den er kjempegod. Akkurat passe sterk/svak alt ettersom.

Jeg har også fått prøvd Vanilla Lime og Lavender Vanilla. Vanilla Lime er altfor sterk når jeg bruker hele duftvoksen. Og jeg liker når det lukter sterkt. :daane:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvis noen har lyst å gjøre mannen sjalu så er det bare å brenne "River Valley" mens han er borte :gjeiper:

Det lukter som om det har vært 10 karer dynket i godlukt i leiligheten her nå :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet om de bruker å ha gratis frakt på yankeestore.no av og til? Som kampanje eller noe? Synes frakten er så dyr, føler jeg må handle masse når jeg først skal handle, for at det skal lønne seg.

Synes de kunne hatt sånn at hvis du kjøper over en viss pris så spanderer de frakten:)

Skrevet

Jeg har lengtet mot sommeren og har brent Midsummer Night i dag - Mmmmm :)

Syns det lukter litt mann av den også jeg, men som regel lukter det jo godt av menn da. :fnise:

Skrevet

Syns det lukter litt mann av den også jeg, men som regel lukter det jo godt av menn da. :fnise:

He he, ja den lukter litt mandig :fnise:

Skrevet

brant tilfeldigvis littegrann clean cotton før mamma skulle komme på besøk - hun trodde jeg hadde nyvasket hus :ler:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Midnight Sky er mitt siste Yankee-kjøp. Den lukter også skikkelig mann :fnise:

Den har jeg også,herlig :nigo:

For de av dere som liker litt søte og lette dufter anbefaler jeg "Pink Sands" ,den var bare nydelig :rodmer:

Skrevet

Hvis noen har lyst å gjøre mannen sjalu så er det bare å brenne "River Valley" mens han er borte :gjeiper:

Det lukter som om det har vært 10 karer dynket i godlukt i leiligheten her nå :fnise:

Er det DERFOR jeg ikke liker den altså! For jeg liker jo jenter :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Er det DERFOR jeg ikke liker den altså! For jeg liker jo jenter :gjeiper:

:fnise:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har funnet "min" rene lukt. Jeg syns ikke egyptian cotton, fluffy towels, clean cotton og baby powder lukter noe særlig bra, i varierende grad. Men i dag prøvde jeg en med en bamse på som heter soft blanket, SCORE!

Skrevet

Noen som har tips til nettsider som selger de? Bruker yankeestore.no til vanlig, men ser jo at man får de myyye billigere fra utlandet.

Finner flere som er veldig billige, men som ikke shipper til Norge nemlig:(

Har sett litt på ebay(er ganske grønn på det området da men), men finner ingen som sender ut av landet der heller:s

Skrevet

Lurt tips :) Syns også det ble litt dyrt å kjøpe fra Norge...

Noen som har tips til friske, lette dufter? Er så mye å velge mellom, men de er jo litt dyre... Kjøpte sun&beach...luktet helt greit, men minnet meg overhodet ikke om sol og strand :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...