Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sant?! :jepp: Den er bare helt nydelig! :Nikke:

Ja, endelig en skikkelig positiv overraskelse!:) Ble jo så skuffet over mange av juleduftene..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil eg prøve! Altså desse duftlysa, kva heiter selgaren på Ebay?

Det er veldig mange forskjellige selgere på ebay. Søk på "Yankee candle tart" så får du opp masse av de små voksene som er greie å bruke for å teste forskjellige lukter :)

Skrevet

mmmm, fluffy towels :)

Den lukter godt,men litt for mye "vaskeri" for min nese :fnise:

• Liker 1
Skrevet

he he,vaskeri :)ble kanskje bittelitt sterkt når jeg brente det litt lenge :fnise:

Har lyst å bestille mere. Tips, selv om dere ikke vet nøyaktig hva jeg liker? Men er glad i alle gode lukter jeg, unntatt de som blir sånn kjempe søte.... men kanel, saltvann o.l. feks :) Det er så mye å velge mellom... :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

he he,vaskeri :)ble kanskje bittelitt sterkt når jeg brente det litt lenge :fnise:

Har lyst å bestille mere. Tips, selv om dere ikke vet nøyaktig hva jeg liker? Men er glad i alle gode lukter jeg, unntatt de som blir sånn kjempe søte.... men kanel, saltvann o.l. feks :) Det er så mye å velge mellom... :rodmer:

Sun&sand eller beach walk kanskje? De synes jeg er veldig gode og friske! Og Beach Escape! Kjøpte den i stor krukke i sommer og har fremdeles litt igjen selv om jeg har brent den MYE :rodmer::fnise:

Skrevet

Nettopp tent i Cherries on snow og den er helt nyyyydelig!

• Liker 3
Skrevet

Nettopp tent i Cherries on snow og den er helt nyyyydelig!

Enig - Kjempegod og frisk. :jepp:

Skrevet

Og nå klarer jeg ikke bestemme meg for hvilket jeg vil tenne! Dilemma :P

Skrevet

Og nå klarer jeg ikke bestemme meg for hvilket jeg vil tenne! Dilemma :P

Hva står det mellom da?:P

Skrevet (endret)

Cherries on snow

red berriy & cedar

red aple wreath

home sweet home

white cristmas

christmas cookie

sparkling snow

Nå står de alle på pulten forran meg og lukter nydelig sammen! Sparkling snow har jeg skyhøe forventninger til, så den tror jeg at jeg sparer til julaften ;)

Ble foresten christmas cookie, den ble for søt og hadde for mye vanilje, så kombinerer den med restene fra cherries on snow.

Endret av Lykkelitenen
Skrevet

Cherries on snow

red berriy & cedar

red aple wreath

home sweet home

white cristmas

christmas cookie

sparkling snow

Nå står de alle på pulten forran meg og lukter nydelig sammen! Sparkling snow har jeg skyhøe forventninger til, så den tror jeg at jeg sparer til julaften ;)

Ble foresten christmas cookie, den ble for søt og hadde for mye vanilje, så kombinerer den med restene fra cherries on snow.

Synes Christmas cookie var herlig jeg, akkurat sånn som jeg liker det, søtt og "kvalmende":P

Nå har jeg akkurat tent White Christmas for å bruke den opp, synes den er så fæl!

Skrevet

Åh, sparkling snow er så god! :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

Og Christmas Eve+ Cherries on snow :jepp:

Positivt overrasket over flere av juleduftene :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Har også bestilt sparkling snow ;) Brenner de små smeltelysene fortere enn de i krukke? Og hva er forskjellen mellom tumblere og krukker utenom glasset de er i? :)

Skrevet

Tror jeg kommer til å brenne juledufter til langt ut på våren i år :fnise:

Men er veldig nysgjerrig på hvordan de nye vårduftene er! Spennende :jepp:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Har også bestilt sparkling snow ;) Brenner de små smeltelysene fortere enn de i krukke? Og hva er forskjellen mellom tumblere og krukker utenom glasset de er i? :)

Regner med smeltelysene har kortere brennetid enn de små krukkene ja,virker logisk mtp prisen :gjeiper:

Skrevet

I går fikk jeg den berømte Clean Cotton i posten, og nå lurer jeg fælt på hvorfor den er så populær :klo: Jeg synes den minte meg om vaskepulver jeg! Både den og Fluffy Towels hadde sånn omo-preg over seg..

Men har merket meg at jeg sjelden synes noen av de lysene som er hvite lukter godt. Har bommet på mange av de føler jeg:p

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg er forholdsvis ny i Yankee candle "faget" og har til nå bare kjøpt voks eller smeltelys. Jeg liker å kunne variere på duftene, så det har passet fint for meg. Men nå vurderer jeg å investere i krukker.

Men hvor lenge varer en medium eller stor krukke? Det står ca brenntid på nettsiden, men hva er normalt for dere? Og mister de noe av lukten hvis man har de lenge? Kan man f.eks. spare på årets juleduft, og få like "mye" lukt ut av den neste år?

Jeg ser også at det er veldig få dufter i store krukker. Og de duftene finnes ikke i voks eller smeltelys, så det er vanskelig å vite om jeg liker de eller ei. Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men er det noen som har testet Beach limited, magnolia eller tulips krukkene?

Etter hva jeg har skjønt på nettsiden, så har de fleste tumblere to veker. Dermed smeltes hele overflaten kjappere enn i krukker som bare har en veke. Dermed trenger man ikke brenne lyset like lenge hver gang, men får nok god lukt.

Skrevet

Jeg er forholdsvis ny i Yankee candle "faget" og har til nå bare kjøpt voks eller smeltelys. Jeg liker å kunne variere på duftene, så det har passet fint for meg. Men nå vurderer jeg å investere i krukker.

Men hvor lenge varer en medium eller stor krukke? Det står ca brenntid på nettsiden, men hva er normalt for dere? Og mister de noe av lukten hvis man har de lenge? Kan man f.eks. spare på årets juleduft, og få like "mye" lukt ut av den neste år?

Jeg ser også at det er veldig få dufter i store krukker. Og de duftene finnes ikke i voks eller smeltelys, så det er vanskelig å vite om jeg liker de eller ei. Nå har jeg ikke lest hele tråden. Men er det noen som har testet Beach limited, magnolia eller tulips krukkene?

Etter hva jeg har skjønt på nettsiden, så har de fleste tumblere to veker. Dermed smeltes hele overflaten kjappere enn i krukker som bare har en veke. Dermed trenger man ikke brenne lyset like lenge hver gang, men får nok god lukt.

Sjekk utvalget av store krukker på denne linken på facebook. Der har jeg handlet masse, og også vært innom butikken deres i sommer. De har et kjempeutvalg.

http://www.facebook.com/pages/Yankee-Village-Candle-Norway/133934410006755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...