Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner bare sånn voksgreier der jeg? :klo:

Trykk på "see all items" ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trykk på "see all items" ;)

Ahhh, takk!:) Er ikke så lett når man er helt grønn på ebay:p

Men er det sånn at hvis jeg kjøper flere ting fra den selgeren så blir frakten billigere? Altså de legger ikke på 1,5£ pr. lys liksom? Men heller få de samlet?

Edit: Fant ut av det nå:P De trekker fra frakt hvis man kjøper mer.

Endret av challenger
Skrevet

Ahhh, takk!:) Er ikke så lett når man er helt grønn på ebay:p

Men er det sånn at hvis jeg kjøper flere ting fra den selgeren så blir frakten billigere? Altså de legger ikke på 1,5£ pr. lys liksom? Men heller få de samlet?

Edit: Fant ut av det nå:P De trekker fra frakt hvis man kjøper mer.

Hi hi, bare hyggelig :fnise: Men må man ikke uansett betale toll hvis verdien i pakken overstiger 200 kr? :klo:

Skrevet

Noen som vet av flere selgere på ebay eller?:)

Det finnes jo så alt for mange dufter å velge mellom jo.. Ser jo at det de har på den norske siden er veldig lite i forhold til hva som finnes der ute av dufter!

Skrevet

Hi hi, bare hyggelig :fnise: Men må man ikke uansett betale toll hvis verdien i pakken overstiger 200 kr? :klo:

Jo man må nok det:( Så er nok lurest å holde seg under det ja.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei nei nei,er tett i nesa så jeg kjenner ikke den gode "sparkeling snow"-duften :forkjola::cry3:

Skrevet

Mulberry luktet kjempegodt :) Fikk med diverse gratis prøver når jeg bestilte ;)

• Liker 1
Skrevet

Mulberry luktet kjempegodt :) Fikk med diverse gratis prøver når jeg bestilte ;)

Når du bestillte fra hvor? :)

• Liker 1
Skrevet

Prøver Strawberry Buttercream i kveld, som jeg kjøpte fordi den var på tilbud. :jepp: Kan absolutt anbefales for de som liker søøøte dufter! :) Jeg elsker søte dufter, Sweet Strawberry, Orchard Pear osv. Eneste minus er at jeg får veldig lyst til å spise noe søtt også... :fnise: Bake en kake tro? :)

Skrevet

Mmmm, brenner Island Spa nå. Den var god, den! :hjerte:

Skrevet

Når du bestillte fra hvor? :)

Bestilte fra hun som selger på facebook :) Fikk en sånn dings til å henge i bilen ( desert cactus, luktet kjempegodt), ett smeltelys og en duftolje...men den har jeg ikke prøvd enda, for den hadde "vanilla cupcake", og det blir litt for søtt her i huset.. Snilt av henne og legge ved prøver på andre ting :)

• Liker 1
Skrevet

Brant "Evening air" her om dagen, og den luket som en Hugo Boss-parfyme ifølge samboeren!

Nå brenner jeg "ocean blossom", og den var kjempegod:)

Skrevet

Vi har fått fluffy towels duftspray på jobb nå :fnise: Lukter alltid nyvaska på do :fnise:

Skrevet (endret)

Vi har fått fluffy towels duftspray på jobb nå :fnise: Lukter alltid nyvaska på do :fnise:

Oi, hvor kjøper man spray? :)

Venter spent på å prøve "Drift away" og "beautiful day" :)

Endret av bobbi
Skrevet

Har endelig kjøpt meg sånn aromalampe for disse duftvoksene nå, men jeg er helt forskrekket over hvor lenge de varer!:P De varer og varer, blir jo aldri tomt for voks, ser jo ikke ut som at det minker en gang :klo: På en måte er det jo bra, men når jeg er så ivrig på å prøve ut nye dufter er det litt kjedelig å må vente så lenge på at det blir tomt..

Skrevet

Lukter voksen sterkere enn lysene? :) Jeg er nyfrelst :biggrin:

Skrevet

Lukter voksen sterkere enn lysene? :) Jeg er nyfrelst :biggrin:

Ja, jeg synes voksen lukter MYE mer enn lysene jeg. Nå kjenner jeg det faktisk når jeg kommer inn i rommet, det gjorde jeg ikke når det var lys tent.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Har endelig kjøpt meg sånn aromalampe for disse duftvoksene nå, men jeg er helt forskrekket over hvor lenge de varer!:P De varer og varer, blir jo aldri tomt for voks, ser jo ikke ut som at det minker en gang :klo: På en måte er det jo bra, men når jeg er så ivrig på å prøve ut nye dufter er det litt kjedelig å må vente så lenge på at det blir tomt..

Da varmer du den opp så den blir flytende, heller den på en tekopptallerken eller i en isbitform og pakker den inn i gladpack når den er stiv igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...