Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det jo en lur måte å få testet det ut på da :happy: , men tror ikke de hadde hele utvalget

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de små lysene er veldig greie for å kjenne om man liker duften. De brenner tross alt 15-16 timer, og veldig kjedelig å kjøpe krukke til nesten kr 300,- hvis man ikke liker den. :frown:

Synes duftvoksene er geniale til å teste nye dufter med.. Og hvis man vil kan man bare brekke av en bit og spare resten til senere. Så duftvoks kan være veldig drøye!!!!! :)

Skrevet

Da var det jo en lur måte å få testet det ut på da :happy: , men tror ikke de hadde hele utvalget

Hvis det er en duft man vil prøve men som butikken ikke har så tar de inn duften!!! :D De hadde feks ikke weddingday, men tok den inn fordi jeg sendte mail og spurte om de kom til å få den inn etterhvert. Fikk mail da den var kommet :jepp:

Samme med Roses & ivy, og den lukter kjempegodt (i alle fall dersom man liker rosedufter)

• Liker 1
Skrevet

Men er på nettbutikken deres det beste og billigste stedet å kjøpe større lys etterhvert da? :) Ny i faget... :lol:

Skrevet

Men er på nettbutikken deres det beste og billigste stedet å kjøpe større lys etterhvert da? :) Ny i faget... :lol:

Jeg har kommet frem til at man stort sett kommer bedre ut av det ved å handle i Norge, pga moms og frakt og tollgebyr. Og yankeestore har jo helt klart det største utvalget her i landet. + fordelen Nissejenta nevner med at de tar inn alt man ber om. Kjempegreit, altså! :) Men det finner du jo ut etterhvert, hva du liker best. :)

Det kan tilsynelatende være rimeligere å handle i utlandet, men er det noe galt med ordren, ev. at man skal returnere noe så er det et h*****es styr for å si det sånn. :kjefte:

Handlet to ganger på ebay for noen år siden, men andre gangen fikk jeg en helt annen duft en den jeg hadde bestilt, og selgeren var ikke villig til å betale for returen + sende meg ny krukke, så jeg fikk istedet tilbakebetalt £2 og ble sittende med en stor krukke med en duft jeg ikke likte. Det var såpass kjipt at ikke jeg gadd å bestille der mer.

Skrevet

Jeg har kjøpt fra ebay mange ganger uten problem :) Men fordelen med yankeestore er at man får varene superkjapt :jepp:

Skrevet

Tusen takk for tipsene alle sammen :klem:

Hei. Jeg vil igjen tipse om denne siden på facebook:

http://www.facebook.com/pages/Yankee-Village-Candle-Norway/133934410006755

De selger ikke Yankee Candle produktene direkte på netthandel, men du får bestillt på mail eller telefon. Du finner hele utvalget av lysene under bilder, og det koster kun kr 50,- i frakt. De har et enormt utvalg, og jeg har selv vært i butikken deres og handlet. Du får varene raskt her også. Får jeg ikke det jeg er ute etter der, har jeg bestillt fra Yankeestore. Servicen er like god begge steder.

:hjerter:

Skrevet

De selger ikke Yankee Candle produktene direkte på netthandel, men du får bestillt på mail eller telefon. Du finner hele utvalget av lysene under bilder, og det koster kun kr 50,- i frakt. De har et enormt utvalg, og jeg har selv vært i butikken deres og handlet. Du får varene raskt her også. Får jeg ikke det jeg er ute etter der, har jeg bestillt fra Yankeestore. Servicen er like god begge steder.

Skrevet

Blir visst bare tull med den linken, men det er bare å søke på

Yankee/ Village Candle Norway på facebook.

Skrevet

Hvorfor lukter mange av lysene(de små smeltelysene) helt jævlige når de er pakket inn i plastikken? Når jeg tar den av å tenner på lyset så er de jo faktisk ikke så ille lenger.

Hadde bestemt meg for at jeg syntes den "spiced cinnamon" var helt grusom, men nå etter å ha latt den brenne et par timer er den jo faktisk ikke så ille som forventet:p

Merkelig at lyset skal dufte helt forskjellig med og uten plastikk!?:s

Skrevet (endret)

Yankeestore (se facebooksiden) gir bort 2 smeltelys per kunde som kjøper for over 100kr i kveld :danse::tree:

Endret av nissejenta
Skrevet

Yankeestore (se facebooksiden) gir bort 2 smeltelys per kunde som kjøper for over 100kr i kveld :danse::tree:

Tusen takk for tipset, Nissejenta! :) Har vært inne nå og bestilt bare èn liten krukke, hihi ;) da lønner det seg veldig! Blir som å få gratis frakt + litt til! :)

<3 Yankee Candle <3

• Liker 2
Skrevet

Jeg venter på at alle jeg deler kollektiv med skal reise hjem så jeg kan tenne lys på kjøkkenet! Gav bort tre lys til en venninne i julegave, måtte virkelig jobbe lenge for å finne ut hvilken av de 13 jeg fikk i posten jeg unne avse ;) Mange gode juledufter!

• Liker 1
Skrevet

^ Det synes jeg også. Er jo like dyrt som å få sendt fra utlandet. :klaske:

Dette vil eg prøve! Altså desse duftlysa, kva heiter selgaren på Ebay?

Skrevet

Fikk mange nye duftvoks i posten igår fra:

Kjennes ut som mange gode her. Har begynt med Christmas Rose idag. Nydelig, mild duft. Fikk også 5 store krukker, som skal foræres i julegaver, selv om jeg gjerne skulle beholdt dem selv! God service, og rask levering, og ikke minst av alt: Kun kr 50,- i frakt for alt dette. :danse::hjerter:

Skrevet

YankeeStore har tilbud i dag! Man får med et sånn smeltelys for hver 100,- man kjøper for. Så det her på facebooksiden.

Er vel ikke for seint å bestille til jul? Har noen juledufter altså, men jeg håper pakka jeg bestilte i dag også kommer frem.. Lurer på hvilke gratis smeltelys jeg får! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Fikk bl.a "Pink Sands" i posten i dag, den lukta HERLIG!

• Liker 2
Skrevet

Fikk bl.a "Pink Sands" i posten i dag, den lukta HERLIG!

Ikke sant?! :jepp: Den er bare helt nydelig! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...