Gå til innhold

Yankee candle fans

Hva er din favorittduft? Kom gjerne med flere tips og forslag!  

80 stemmer

1. 1. Hva er din favorittduft?

• Clean Cotton
      27
    • Sweet strawberry
      9
    • Fluffy towels
      13
    • Baby powder
      9
    • Farmers marked
      4
    • Holiday home sweet home
      8
    • Annen duft
      27
    • Macintosh Spice
      5
    • River Valley
      4
    • Creamy Caramel
      4
    • Warm spice
      8
    • Kitchen Spice
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke så mange fans der. Tror nok dette er den "ofisielle" siden til YankeeCandle. :jepp:

Ang Winter wonderland, jeg gir opp!! :kjefte: Merker at jeg blir litt irritert, og må le av mitt eget engasjement her... :fnise: Men jeg må bare si det en gang til før jeg lekker lokket på: den lukter ikke peppermynte!! :gjeiper:

I dag brenner jeg Christmas Cokie, den er nyydelig! Jeg liker så mange av juleduftene, men må bytte litt. Frisk duft en dag, søt duft en annen dag og krydret duft de siste dagene før julaften, siden jeg syns de krydrede er aller mest julete! :)

I dag skal vi tenne det tredje adventslyset: God tredje søndag i advent alle sammen! :gullengel:

Mhm, christmas cookie er GOD :D Det er mammas favoritt ;)

Ja, utrolig mange fans hos yankeestore. Ingen tvil om at folk har fått opp øynene (eller rettere sagt nesene :fnise: ) for yankee candle i norge :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så lyst å prøve sånne her lys, såååå mange gode lukter.. Er det veldig sterk lukt i de, sånn at det bare lukter godt i "bakgrunnen", eller overtar lukta hele rommet? Har en samboer som ikke er såååå glad i luktelys nemlig :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har så lyst å prøve sånne her lys, såååå mange gode lukter.. Er det veldig sterk lukt i de, sånn at det bare lukter godt i "bakgrunnen", eller overtar lukta hele rommet? Har en samboer som ikke er såååå glad i luktelys nemlig :fnise:

Noen er sånn at de tar over hele rommet,mens andre er mer i "bakgrunnen",så vil egentlig anbefale deg å bestille noen duftvoks i første omgang og prøve deg litt fram :)

Skrevet (endret)

Kommer det også fra samme produsent? og har du tips for hvilken lukt jeg skal velge? :)Liker de fleste lukter sånne type lukter, men ikke vanilje eller sitron :gjeiper:

Fluffy towels og clean cotton høres j ut som " mine typer" lukter :)

Endret av bobbi
Skrevet

Kommer det også fra samme produsent? og har du tips for hvilken lukt jeg skal velge? :)Liker de fleste lukter sånne type lukter, men ikke vanilje eller sitron :gjeiper:

Fluffy towels og clean cotton høres j ut som " mine typer" lukter :)

Ja det er fra Yankee Candle duftvoksene også :)

Jeg syns det er kjempevanskelig å anbefale dufter til folk, for hvis du har lest litt av tråden her så kan folk være veldig uenige om de forskjellige duftene, en duft kan være både elsket og hatet. Skriver under på tipset fra Iza`bella om å prøve duftvoks, siden da har du ikke tapt så mye om du skulle få med et par dufter du ikke liker så godt. Jeg tester alltid ut med duftvoks, også kjøper jeg krukker når jeg vet jeg liker duften! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Var ikke så mange fans der. Tror nok dette er den "ofisielle" siden til YankeeCandle. :jepp:

Ang Winter wonderland, jeg gir opp!! :kjefte: Merker at jeg blir litt irritert, og må le av mitt eget engasjement her... :fnise: Men jeg må bare si det en gang til før jeg lekker lokket på: den lukter ikke peppermynte!! :gjeiper:

I dag brenner jeg Christmas Cokie, den er nyydelig! Jeg liker så mange av juleduftene, men må bytte litt. Frisk duft en dag, søt duft en annen dag og krydret duft de siste dagene før julaften, siden jeg syns de krydrede er aller mest julete! :)

I dag skal vi tenne det tredje adventslyset: God tredje søndag i advent alle sammen! :gullengel:

Kan ikke tro at det er noe som heter "ofisiell" side til Yankee Candle. Mange i Norge som selger disse, selv om ikke alle har laget noen sider. Har ihvert fall selv vært innom denne butikken, og har ikke sett makent til utvalg av Yankee Candle noe sted!

Skrevet

Bestilte noen lys jeg, bare 29 kr pr stk på nelly.... Nå er jeg spent :)

Det var riktignok før jeg så det om voksen, så hvis jeg ikke liker lys lukta, går jeg for voks istedet ;)

Skrevet

Bestilte noen lys jeg, bare 29 kr pr stk på nelly.... Nå er jeg spent :)

Det var riktignok før jeg så det om voksen, så hvis jeg ikke liker lys lukta, går jeg for voks istedet ;)

Små lys er helt greie for å bli kjent med duften. Voksen er mye sterkere, bare så du er obs på det. Har sikkert noe å gjøre med at den blir varmere. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke tro at det er noe som heter "ofisiell" side til Yankee Candle. Mange i Norge som selger disse, selv om ikke alle har laget noen sider. Har ihvert fall selv vært innom denne butikken, og har ikke sett makent til utvalg av Yankee Candle noe sted!

Helt enig! Som jeg har sagt tidligere, var jeg innom denne butikken i sommer, og har bestillt varer derfra flere ganger etterpå. Upåklagelig service og et kjempeutvalg!

Skrevet

De luktene jeg synes er litt i "bakgrunnen" av de jeg har prøvd er :

Natures paintbrush

garden hideaway

Early sunrise(eller sunset-husker ikke helt :gjeiper: )

Beach walk

Beautiful day

• Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • Liker 2
Skrevet

Sparkling cinnamon i dag. Hadde lyset tent i fem minutter, og har duft i huset i mange timer :) Veldig deilig kanel-duft som hele familien likte :)

Ja, den er god! :) Kanelduft er skikkelig jul for meg! :)

• Liker 2
Skrevet

Noen som har prøvd Quick Scents? :jepp:

Skrevet

Noen som har prøvd Quick Scents? :jepp:

har ikke prøvd,men poenget med dem er vel at man kan bytte lukt ofte? Synes duftvoksene gjør samme nytten jeg,for jeg brekker vokset opp i biter og da lukter det ikke like lenge som om man brenner hele.Dermed kan jeg bytte lukt ofte :nigo:

Skrevet

Noen som har prøvd TuttiFrutti? Er den god? Lukter den skikkelig tutti frutti liksom?:P

Skrevet

Noen som har prøvd TuttiFrutti? Er den god? Lukter den skikkelig tutti frutti liksom?:P

Den lukter ganske søtt og godt,men tenker ikke tutti frutti med en gang nei...

Skrevet

Er det forskjeller på størrelsene på de jeg kjøpte ( synes jo de var veldig billige da, 29 kr), og de Krukkene dere snakker om? :)

Skrevet

Er det forskjeller på størrelsene på de jeg kjøpte ( synes jo de var veldig billige da, 29 kr), og de Krukkene dere snakker om? :)

De lysene til 29 er veldig små, husker jeg ble skikkelig skuffa første gangen jeg kjøpte et sånt!

Skrevet

De lysene til 29 er veldig små, husker jeg ble skikkelig skuffa første gangen jeg kjøpte et sånt!

Jeg synes de små lysene er veldig greie for å kjenne om man liker duften. De brenner tross alt 15-16 timer, og veldig kjedelig å kjøpe krukke til nesten kr 300,- hvis man ikke liker den. :frown:

Skrevet

Jeg synes de små lysene er veldig greie for å kjenne om man liker duften. De brenner tross alt 15-16 timer, og veldig kjedelig å kjøpe krukke til nesten kr 300,- hvis man ikke liker den. :frown:

Ja, det er skikkelig kjipt å ha kjøpt større lys hvis du ikke liker duften!

Bruker alltid å kjøpe de små først for å sjekke duften:) Men de er jo kansje litt i dyreste laget til at de er så små egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...