Gjest Gjest_Pusi_* Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 Den nye maskaraen til maybeline, den gule - var ikke som forventet. Det står den ikke skal klumpe. Jeg syntes den lager anntydning til klumper (brekker på vippene og ser ikke fint ut, holder ikke en dag) og drysser en del... Kan en klage på dette? Eller skal jeg gidde å lage leven, kostet vare 100 kr,,,, Syntes bare max factor sin masterpice er mye bedre....
Kihn Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 Jobber selv på Vita, og jeg ville antagelig tatt den imot i retur, så fremst du hadde kvittering. Vi sender det bare tilbake til produsenten o.l. Men dette er vel ikke noe som gjelder overalt man får kjøpt Maybelline.
Pikaeon Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 ånei! jeg kjøpte den i går. håper den ikke svikter meg, for den er ultraviktig for blikket mitt i dag :D
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 kjøte en volum mascara for linsebrukrer for en stund siden (ala L'oreal, husker ikke akkurat merket). Var ikke fornøyd i det hele tatt og tok mascaraen tilbake. Kjøpe den på Lindex og de tok den fint inn igjen, og jeg fikk bytta den i en annen. Sa bare at den klumpa seg og var rett og slett veldig dårlig. Hadde med meg den andre mascaraen jeg hadde bestemt meg for å bytte den med, i kassen, og forklarte meg. Gikk helt fint. ser det nesten som en selvfølge, jeg var ikke fornøyd med produktet i det hele tatt, og da burde det være vanlig service å ta produktet i bytte med noe annet kunden vil bli fornøyd med. lykke til!
Varsia Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 ser det nesten som en selvfølge, jeg var ikke fornøyd med produktet i det hele tatt, og da burde det være vanlig service å ta produktet i bytte med noe annet kunden vil bli fornøyd med. lykke til! Det er absolutt ingen selvfølge, du har ingen rett på å få byttet produktet når du "bare" er misfornøyd - da må du kunne vise at produktet rett og slett er defekt (og det finnes sikkert mascaraer til salgs som ER ødelagte). Men jeg er enig i at de BURDE la en bytte - det er det som er god service, og som gjør at man tør å handle på samme sted igjen. Si ifra om hvordan det gikk da..
Gjest Gjest_Jentepusen_* Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Jeg skal inn i dag å prøve å bytte. Litt treg pga jobbet så vanskelig så må nesten se om det går. Forteller hva som skjer
Jentepusen Skrevet 21. februar 2009 #7 Skrevet 21. februar 2009 Jeg er trådstarter, har vært en annen plass en hjemme ikke pålogget liksom. Var på H&M og klagde i dag, ho bak disken sa at de ikke ville ta den i retur. Og at det var ikke alle som holdt det de lovet.... så slik var den saken. Gikk så til en annen butikk i samme by, der sa ho bak disken at dem ikke tok kosmetikk tilbake.... Så kom ikke så langt, men fikk prøvd. Jeg endte opp med å gå på Vita hvos jeg kjøpte den nye til Max factor og er superfornøyd!!!!!!!!! Yes.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå