maja25 Skrevet 13. februar 2009 #1 Skrevet 13. februar 2009 noe som vet hvor jeg kan få tak i UCLA joggebukse? de har hatt det på bikbok, men har ikke sett de der på en stund..
maja25 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Har du gått der? Hvis ikke, styr unna. why? det er vel opp til meg hva jeg går i..
LukaFrost Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg tror ikke at det er noen som mistenker de fjortisbimboene som bruker de buksene for å faktisk ha gått på UCLA. Men jeg er egentlig enig med deg Glynis.
Haris Pilton Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Det er bare bikbok som (av en eller annen grunn) selger dem. Men jeg er enig med de andre ovenfor her, det er meningsløst å gå med UCLA-klær uten å faktisk ha gått på UCLA. Universitetsklær har de for å vise hvor man hører til, så jeg synes det er helt sært at hele Norge går rundt med universitetsklær fra en skole de aldri engang har sett.
Ethereal Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Trodde det var BikBok som produserte dem, og at det var derfor de bare ble solgt i de butikkene.
Myrna Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 noe som vet hvor jeg kan få tak i UCLA joggebukse? de har hatt det på bikbok, men har ikke sett de der på en stund.. Hva med aa bestille den over internet fra UCLA's hjemmeside?
maja25 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2009 (endret) jeg er 25 år - ingen fjortisbimbo - med bruker de hjemme for de er supergode og myke. kjøper de ikke pga hva som står på de men skjønner folk er ute for å dømme andre, isteden for å svare på det jeg lurer på!!! jeg spør ikke om deres mening med buksene! tull Endret 14. februar 2009 av maja25
Haris Pilton Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Hva med aa bestille den over internet fra UCLA's hjemmeside? Hva med å bestille klær fra Harvards butikk? Eller Princeton? Eller Universitetet i Agder? sorry, maja25, klarte ikke dy meg
maja25 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2009 Hva med å bestille klær fra Harvards butikk? Eller Princeton? Eller Universitetet i Agder? sorry, maja25, klarte ikke dy meg skjønner ikke at du gidder - hvorfor bry seg hvis man ikke svarer seriøst
Haris Pilton Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 skjønner ikke at du gidder - hvorfor bry seg hvis man ikke svarer seriøst Jeg har allerede svart seriøst også, jeg skrev tidligere at det er kun bikbok som selger ucla-klær her i norge. Måtte bare legge til noe useriøst ved siden av, beklager
Gjest Stjernedryss Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 noe som vet hvor jeg kan få tak i UCLA joggebukse? de har hatt det på bikbok, men har ikke sett de der på en stund.. Hvis du snakker om de buksene på Bik Bok, så er vel det bare vanlige bik bok joggebukser med boktavene påtrykt. Jeg tiper buksene med andre motiv på er like gode å gå i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå