Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe som vet hvor jeg kan få tak i UCLA joggebukse? de har hatt det på bikbok, men har ikke sett de der på en stund..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du gått der? Hvis ikke, styr unna.

Skrevet
Har du gått der? Hvis ikke, styr unna.

why? det er vel opp til meg hva jeg går i..

Skrevet

Jeg tror ikke at det er noen som mistenker de fjortisbimboene som bruker de buksene for å faktisk ha gått på UCLA.

Men jeg er egentlig enig med deg Glynis.

Skrevet

Det er bare bikbok som (av en eller annen grunn) selger dem.

Men jeg er enig med de andre ovenfor her, det er meningsløst å gå med UCLA-klær uten å faktisk ha gått på UCLA.

Universitetsklær har de for å vise hvor man hører til, så jeg synes det er helt sært at hele Norge går rundt med universitetsklær fra en skole de aldri engang har sett.

Skrevet

Trodde det var BikBok som produserte dem, og at det var derfor de bare ble solgt i de butikkene.

Skrevet
noe som vet hvor jeg kan få tak i UCLA joggebukse? de har hatt det på bikbok, men har ikke sett de der på en stund..

Hva med aa bestille den over internet fra UCLA's hjemmeside?

Skrevet (endret)

jeg er 25 år - ingen fjortisbimbo - med bruker de hjemme for de er supergode og myke.

kjøper de ikke pga hva som står på de

men skjønner folk er ute for å dømme andre, isteden for å svare på det jeg lurer på!!! jeg spør ikke om deres mening med buksene! tull

Endret av maja25
Skrevet
Hva med aa bestille den over internet fra UCLA's hjemmeside?

Hva med å bestille klær fra Harvards butikk? Eller Princeton? Eller Universitetet i Agder? sorry, maja25, klarte ikke dy meg ;)

Skrevet
Hva med å bestille klær fra Harvards butikk? Eller Princeton? Eller Universitetet i Agder? sorry, maja25, klarte ikke dy meg ;)

skjønner ikke at du gidder - hvorfor bry seg hvis man ikke svarer seriøst :frustrert:

Skrevet
skjønner ikke at du gidder - hvorfor bry seg hvis man ikke svarer seriøst :frustrert:

Jeg har allerede svart seriøst også, jeg skrev tidligere at det er kun bikbok som selger ucla-klær her i norge. Måtte bare legge til noe useriøst ved siden av, beklager ;)

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Hvis du snakker om de buksene på Bik Bok, så er vel det bare vanlige bik bok joggebukser med boktavene påtrykt. Jeg tiper buksene med andre motiv på er like gode å gå i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...