Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Jeg har nettopp bestilt og fått en Fantasy Parfyme fra feelunique.com. Problemet er bare at den lukter ikke som den parfymen, den lukter på en måte surt og mildere en den ordentlige. Har jeg krav på en ny da? Og hva skriver jeg eventuelt på mailen jeg sender til dem i så fall?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :) Jeg har nettopp bestilt og fått en Fantasy Parfyme fra feelunique.com. Problemet er bare at den lukter ikke som den parfymen, den lukter på en måte surt og mildere en den ordentlige. Har jeg krav på en ny da? Og hva skriver jeg eventuelt på mailen jeg sender til dem i så fall?

Takker for svar :)

Skriv på mailen og vær helt ærlig, si det som det er. Vet ikke om det går an og sende den tilbake til utlandet.. blir dyrt tror jeg. Be om og få pengene igjen. Kjøp fantasy parfymen på qxl i steden.. de har den billig der;)

Skrevet

Ja, sendte inn at den luktet rart men fikk svar at jeg måtte sende den til dem så skulle de etterforske det. Den kostet 120 kr der, og det koster ca 65 å sende inn til dem så kan igrunnen enten bestille ny eller bare kjøpe en annen plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...