Gå til innhold

jeg er dritt lei alt sammen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

jeg skal prøve være annonym,men kan hende du vet hvem jeg er.

saken har seg sånn at min datter er nå syk,å jeg sender en sms til hennes far på søndag.

så sender han mld tirsdag å spørr hvordan det går.

jeg sier som det er å at han fikk besøke hu eller ringe for jeg var ikke hjemme eller at datter var hos besteforeldre. svarer at han fikk se.

så kommer torsdag å han spørr igjen og jeg skriver at hu er forskjølet og hoster styggt å jeg hadde snakket med legen. rådet til å være hjemme.

å da spørr jeg om han ville at hu ble hjemme eller at han fikk holde hu inne.

han.

Så ringer han å sier at skal flytte for han hadde kjøpt seg hus,å at datter fikk regne med trekk. så spørre jeg hva med hu hadde vært frisk,hva skulle han gjord av henne da? fikk være hans prob.

Hu er ikke annet enn 1,5år å pappa tid er viktig og ha hu i fokus.

Er jeg bare overbeskyttende i denne saken å hva med denne flyttinga skal ikke jeg vite noe om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttinga trenger nok ikke du å bli informert om noe grundigere så lenge han ikke flytter langt av sted..det fikk du jo vite om uansett.

Mange menn er ganske så uninteresert i små barn....som oftest henter de seg inn igjen når barna blir litt eldre.

Hvis menn skulle bekymre seg som en mor, hadde de blitt gal..de hadde ikke taklet å leve slik..menn og kvinner er faktisk ikke like.

Finnes alltids noen myke menn også, men ikke alle er av den typen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...