mowgli Skrevet 2. juli 2003 #1 Skrevet 2. juli 2003 Hei! Pleier egentlig å vokse bikinikanten i salong men lurer på om jeg skal prøve meg på strips. Noen erfaringer å dele her?
Suzy Skrevet 2. juli 2003 #2 Skrevet 2. juli 2003 Mhm... blanda erfaring med strips... Har brukt de bittesmå (bikini og bart-typen) og de fungerer ganske greit, men det blir fort litt klinete. Jeg bruker epilatoren min på bikinikanten og det fungerer fint. Suz
mowgli Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2003 Hei! Ingen flere som har prøvd strips her og kan anbefale noen????
Suzy Skrevet 4. juli 2003 #4 Skrevet 4. juli 2003 Anbefaler Veet om du skal bruke noen - de har små bikini-kant typer... Ikke bruk de store det blir bare krøll Suz
mowgli Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2003 Takk Suz!! Da prøver jeg de, hvis du hører noen hyle i helgen så er det meg
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #7 Skrevet 4. juli 2003 Jeg synes det fungerer best med varmvoks, bruker Veet sin. Greit å kunne klippe til stripsene i den størrelsen du vil, og jeg synes varmvoksen gjør mindre vondt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #8 Skrevet 5. juli 2003 Går det ann å bruke voks lenger ned og? (de ytre kjønnsleppene)
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2003 #10 Skrevet 6. juli 2003 Nei, det gjør faktisk ikke så veldig vondt! Synes det er helt greit, jeg. Problemet er at det er vanskelig... Er jo litt kriker og kroker, og vanskelig å få strammet huden skikkelig.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2003 #11 Skrevet 6. juli 2003 Hva slags voks bruker du Virvel? Strips eller varm voks? Og hvor lenge blir hårene borte? Hilsen Liine
mowgli Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2003 Går det ann å bruke voks lenger ned og? (de ytre kjønnsleppene) Jeg har vokset der i en hudpleiesalong så jeg regner med at jeg fint kan gjøre det selv også. Varmvoks fra Veet er kjøpt inn, nå venter den bare på å bli brukt 8)
mowgli Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #14 Skrevet 10. juli 2003 Igår fikk jeg endelig prøvd varmvoksen fra Veet som ble kjøpt inn tidligere i uken. Det gikk overraskende greit å gjøre det selv men litt klin ble det jo. Ble ikke helt ferdig, var litt redd for å få en allergisk reaksjon på voksen så jeg tenkte å ta det i 2 etapper for sikkerhetsskyld. Selv om det gikk greit tror jeg nok jeg spanderer de kronene det koster i salong når burken er tom... best å bare ligge på benken å få det gjort, det tar TID å gjøre det selv :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå