Gjest *Mim* Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Sætre har lansert noen nye kjekstyper. Har du smakt noen av dem? Jeg har ikke gjort det, men er klar for ost og kjeks til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Sætre har lansert noen nye kjekstyper. Har du smakt noen av dem? Jeg har ikke gjort det, men er klar for ost og kjeks til helga. "Nye" Salinas var ikke noen høydare, de er mindre salte enn før. Syntes det var noe "rart" med dem, og da jeg kom til min mor, som hadde gamle salinas, var det tydelig at de er litt annerledes i konsistensen og mindre salt. Jeg vil ha gamle salinas.... Smakte rugkjeksen i butikken, men tenkte ikke på smaken, for jeg var mer opptatt av osten som var på..... Endret 12. februar 2009 av Trillrund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leandra Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg likte godt Sætres beste havsalt. Har ikke smakt de andre ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. februar 2009 #4 Del Skrevet 19. februar 2009 HVA?!! Har de endret på Salinasen??? Det er jo fullstendig UHØRT!!!!!! (Ha meg unnskyldt for overdreven bruk av caps og tegnsetting, men nå er jeg forbanna altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillrund Skrevet 19. februar 2009 #5 Del Skrevet 19. februar 2009 HVA?!! Har de endret på Salinasen??? Det er jo fullstendig UHØRT!!!!!! (Ha meg unnskyldt for overdreven bruk av caps og tegnsetting, men nå er jeg forbanna altså) Jeg fant en butikk med gammeldags Salinas i dag, så da kjøpte jeg 4 pakker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. februar 2009 #6 Del Skrevet 19. februar 2009 Må kanskje ta en skikkelig butikkrunde! Det verste er at jeg har en ny pakke Salinas liggende, men nå tør jeg jo knapt å smake på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå