Gå til innhold

Morgengave

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må spørre dere eksperter, for jeg er grønn på dette. Jeg er mann, og skal gifte meg med en deilige kvinne borgelig fredag.

Det jeg lurer på er morgengave. Skal jeg gi en slik gave på selve giftedagen (altså fredag) eller skal den gis dagen etter (altså lørdag)?

Og er det noen tips for morgengave...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det er morgenen etter man gir morgengave, slik jeg har forstått det. Noen gir armbånd eller smykke som matcher forlovelsesringen - hvis hun har fått en. Ellers er vel smykker generelt ganske "bankers" vil jeg tro. Lykke til, og tillykke med den store dagen!

Gjest la Guapa
Skrevet

:lol:

jeg har leid studio med tekniker til min mann som morgengave.Et Reklamefirma skal lage CD-cover etterpå!

Tror han blir glad for endelig å få spille inn noen av sangene han har skrevet!!!Og jeg tror han blir skikkelig overrasket!!!

Skrevet

Hei!

Kommer ann på hvor mye penger du skal bruke på morgengaven men jeg hadde ønsket meg en weekend i København (hvis dere ikke skal på bryllupsreise såklart...)

Spa-opphold er heller ikke å forakte :wink:

Skrevet

Det jeg lurer på er morgengave. Skal jeg gi en slik gave på selve giftedagen (altså fredag) eller skal den gis dagen etter (altså lørdag)?

quote]

Morgengaven skal du gi henne den dagen dere våkner opp som

nygifte :D

K.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...