Gå til innhold

Ungkaren 3

Tjorven

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som skal følge med på Ungkaren 3? Synes det blir mye Ungkarer og Ungkarskvinner for tiden, men allerede til uka begynner altså TVNorge med en ny runde av Ungkaren.

Tror jeg kommer til å gjøre som med Ungkarskvinnen...titte litt på den offisielle siden til Bachelor i USA, finne ut hvem som "vinner", og så se på selve valget han gjør siste kvelden.

Her er iallfall den offisielle hjemmesiden for de som er nysgjerrige...

http://abc.abcnews.go.com/primetime/specia...elor/index.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er artig å se på selv om det er tåpelig.Bra TV med andre ord :wink: Trista avslørte i et intervju hvem som vinner i Ungkaren3...hadde ikke spesielt lyst til å vite det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare ungakarer som har navn som begynner på A i amerika, Alex, Aaron og nå Andrew :ler:

Men sannsynligheten er vel stor for at jeg ser denne gang og ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare ungakarer som har navn som begynner på A i amerika, Alex, Aaron og nå Andrew :ler:

Men sannsynligheten er vel stor for at jeg ser denne gang og ja :)

Neste ungkar (etter Andrew) begynner på B, nemlig Bob!! Og det er samme morsomme Bob som var med i Ungkarskvinnen! Det gleder jeg meg til, for han virker 10tusen ganger mer jordnær, søt, sjarmerende +++ enn de glatte ungkarene som har vært til nå!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel og hav, enda en runde etter denne også? Hvor lenge skal de holde på med dette egentlig? Begynner å bli litt fornøyd nå jeg, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg nok til å se på likevel. Og kommer det en runde med han Bob som ungkar, så ser jeg vel på det også, for han var veldig søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er han. Vel, det skal bli spennede å se om det er mange kvinner som melder seg på til han. Han er sikkert kjempefestlig, men ikke så attraktiv kanskje :oops: eller er jeg ute å sykler (vet jo det at smaken er som baken ) :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavendel. Årsaken til at man lager slike programmer er naturligvis reklameinntektene titterne står for. Det er frydefylt å se det gå til helvete med folk, masse gode $$$$$!!

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...