Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hva synes du om voksne som leker med action-figurer? Hvordan hadde du reagert om du fant ut at kjæresten din gjorde det?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Det hadde vel vært min reaksjon... Hvor mye tid brukes på denne hobbyen da?...
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 *Gjest* for noen mennesker det er på KG. Spørsmål "Noen som tror at jorda er flat her?" Svar "Hvis du ikke vet det så bør du pelle deg tilbake til skolebenken for slike ting skulle du lært på skola. Makan til idiot. Vet ikke at jorda er rund en gang." Ja, som jeg sa litt lenger opp, *Gjest* for noen mennesker det er på KG. Lær dere å les.
Gjest Stjernedryss Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hva synes du om voksne som leker med action-figurer? Hvordan hadde du reagert om du fant ut at kjæresten din gjorde det? Jeg kunne ikke vært sammen med en som drev med rollespill eller lekte med actionfigurer. Bortsett fra sammen med barn da, det blir noe annet. Jeg hadde nok reagert med å le av ham for så å donere bort figerene til en liten nevø eller noe sånt. Endret 13. februar 2009 av Stjernedryss
Noli Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 For min del må folk få leke med hva de vil.. Samboeren og jeg bygger Lego, det blir vel litt samme greia. Har et helt rom dedikert til Lego-byen vår.
trønderrock Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville gitt dem en barbie så actionfiguren hadde en kvinne i livet sitt hi hi
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville sett på ham som en virkelig voksen. Voksne som er redde for å leke er ikke sikre på sin identitet som voksne.
Gjest amu Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Det hadde ikke spilt noen rolle. Ser ikke forskjellen på å leke med figurer og spille tv-spill. Leking er jo gøy. Bare fint med noen som beholder litt av barnet i seg.
angeleyes Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Hvis han brukte all sin fritid på det så hadde jeg nok stusset litt, men hadde det vært noe han gjorde innimellom hadde jeg ikke tenkt noe videre over det.
freezepop Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Kommer jo veldig ann på. Er det sånn *slå starwars-figurene sammen og lage lyssabel-lyder* eller hva?
cilja Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Hva synes du om voksne som leker med action-figurer? Hvordan hadde du reagert om du fant ut at kjæresten din gjorde det? Hvis kjæresten min lekte alene med action-figurer, så hadde jeg avskrevet han som for rar for meg. Det finnes jo også de som møtes som har felles, uvanlige hobbyer som da kan dele gleden.
Adore_Lamore Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 Jeg hadde kanskje hevet øyenbrynet, men så hadde jeg ikke tenkt mer på det... alle har vel sine greier.
Kamikatze Skrevet 14. februar 2009 #15 Skrevet 14. februar 2009 Hvis jeg er for sær for ei dame, fordi min hobby ikke matcher mønsteret på gardinene, er JEG vinneren når hun pakker og drar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå