Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har så lyst å få pen hud. Nå har jeg store porer, svarte prikker på nesa og generelt litt urenheter i ansiktet. Vil veldig gjerne få ordnet på dette, og hadde derfor tenkt meg til hudpleier. Men jeg er en sånn person som må vite hva jeg begir meg ut på. Har derfor noen spørsmål til dere som er drevne.. 1. Hvor finner jeg en god hudpleier i Bergen? 2. Hva ligger prisene på, og hvordan blir de utregnet? Jeg kan jo ingenting om forskjellige behandligsmåter, men regner med at det er forskjellige priser på forskjellige behandlinger. 3. Hva kan jeg forvente meg hos en flink hudpleier? Hvor bra blir huden liksom? Jeg vet det er individuelt, men jeg tenker mest på å få litt mindre porer og bli kvitt svarte prikker. Er det urealistisk? Kommer sikkert på flere spørsmål senere, ville bare få et lite innblikk nå i første omgang.
Hilde Christina Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 1. Bor ikke i Bergen, så aner ikke. 2. Kommer som du skriver an på behandlingen, standard dyprens behandling koster fra 500 og opp. 3. Du vil måtte bruke produkter hjemme også, det er ikke nok å bare gå til hudpleier. Å forminske porer er noe vanskelig, men å bli kvitt svarte prikker er absolutt mulig. Jeg ser på behandling i salong som litt unødvendig når det bare er snakk om dyprens, det kan jeg fint gjøre hjemme. Nå vet jeg ikke hva slags behandling du ønsker å få utført, men jeg synes det er mer verdt pengene om man feks får MD pensling enn dyprens.
Vulpes Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Hvordan blir man lett kvitt svarte prikker, da? Hva er det verdt å gjøre hos hudpleier? (Jeg bruker md formulations rens og skrubb, og decleor hudkrem)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå