Sheherasade Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hjelp, er det noen iPhone-genier der ute? Jeg irriterer meg grønn over manglene på iPhonen: ikke kan man videresende en sms, og ikke kan man slette en og en sms for da må man slette hele sms-rekken fra samme sender, ikke finnes smileys på sms, og ikke har man mms-muligheter. Etter noen google-søk skjønner jeg at det finnes programmer å laste ned fra andre enn Apple som løser disse problemene (men bare hvis man har åpnet iPhonen fra sperren fra NetCom, som jeg har gjort). Men ingen av de data-geniene der ute gir informasjon om hvor man finner disse programmene, eller hvordan installere dem. Et av dem skal visst hete Swirly, fra Cydia. Er det noen som vet hvor jeg finner programmene, og hvordan installere dem på iPhonen??? (Og helst med MEGET detaljerte skritt-for-skritt forklaringer). Endret 12. februar 2009 av Sheherasade
RockerGirl Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 På www.mac1.no har de egne forum for bl.a. iPhone. Gjør et søk i iPhone forumet, så finner du garantert det du leter etter Er det noe annet du lurer på med iPhone/iPod/mac så finner du det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå