Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som liker å dra på byn, men er ikke alltid vennene mine kan, er det ok å dra ut alene da? er det noen som har gjort det og har noen erfaringer å dele? kanskje noen tips også det jeg er redd for er jo at det skal bli sinnsykt kjedelig og at jeg henger rundt der ute helt alene uten å komme i kontakt med noen. Kom også gjerne med tips til type sted og hvordan komme i kontakt med noen, eller hvor jeg absolutt ikke burde dra, eller om jeg ikke burde dra i det heletatt... Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Hei! Jeg har aldri dratt ut på byen alene, men det har hendt enkelte ganger at de jeg er sammen med vil hjem før meg, og da har jeg et par ganger blitt igjen alene. da finner jeg meg som regel en gutt/guttegjeng å henge med. det er jo ikke noe problem å prøve, kjeder du deg er det jo bare å dra hjem igjen. men jeg ville nok gått på et ganske fult sted, fordi jeg ikke liker å bli lagt merke til at jeg er alene, men det kommer jo an på personen. Jente 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Selvfølgelig er det ok å da ut alene Har et lite tips til deg. Vet ikke om du røyker eller ikke, men om du ikke gjør det, gå ut der røykerne står likevel. Der er det sikkert noen som står alene og kjeder seg og er lett å komme i snakk med. Er kanskje litt mindre skremmende enn å gå bort til en hel gjeng og bryte inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #4 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har dratt på byen alene ett par ganger:) Men da har jeg visst at det var bekjente ute, uten å ha avtalt å møte dem. Har også drukket først, og da er det ikke vanskelig å komme i kontakt med folk:) Som oftest i kø for å komme inn, kjøpe drink eller på doen;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 13. februar 2009 #5 Del Skrevet 13. februar 2009 Takk for nyttige svar:) Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baardsen Skrevet 13. februar 2009 #6 Del Skrevet 13. februar 2009 Takk for nyttige svar:) Noen andre? Ingenting unormalt med å gå på byen alene. Det er jo når man drar alene at man treffer nye folk :D Det er jo nettopp det som er spennende med byen, men nå er jeg hannkjønn da - et problem da er at så mange er forutinatte de man tar kontakt med tror at man bare vil ha dem til sengs, kvinner som menn. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå