LillAmalie Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 hvilket merke er best??? eller fins deet noe som er bedre?? erfaringer??? pris?? link??
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg liker ikke Id sitt mineralpudder, bruker Youngblood som jeg er fornøyd med. Prøver ut glo sitt nå og det virker lovende :-) Id kan kjøpes på limebeauty.com, youngblood på beautybridge.com.
Hilde Christina Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Hva som er best er det selvfølgelig ulike meninger om, så du burde prøve selv og se hva du foretrekker.
Gjest Gjest_anniken_* Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 hvilket merke er best??? eller fins deet noe som er bedre?? erfaringer??? pris?? link?? Jeg er veldig godt fornøyd med ELF sitt mineralpudder, ikke minst pga den lave prise! Kan kjøpes i Englan eller hos ps.no www.ps.no Ladies Corner - Personlig Pleie
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Elf er ikke det mer på linje med HM?
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 18. februar 2009 #6 Skrevet 18. februar 2009 Elf er ikke det mer på linje med HM? det er rimelig men veldig bra. De selger kun på nett og har brukt lite penger på markedsføring og embalasje - derfor lav pris
stella K Skrevet 18. februar 2009 #7 Skrevet 18. februar 2009 de du får kjøpt på makeup store er utrolig bra!! mye bedre enn i.d sitt spør du meg
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #8 Skrevet 18. februar 2009 Hvilken hud type har du da? I.d. sitt mineralpudder har i alle fall mange gode effekter for trørr eller blandings hud.
stella K Skrevet 18. februar 2009 #9 Skrevet 18. februar 2009 jeg har i.d sitt også, synes det er bra, men syns ikke det gir noe fin glød.. det gjør derimot makeup- store sitt men for å bruke dette så bør man ikke ha så mye urenheter, for den dekker ikke så bra.. bare gir en fantastisk fin glød:)
LillAmalie Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2009 Hvilken hud type har du da? I.d. sitt mineralpudder har i alle fall mange gode effekter for trørr eller blandings hud. ikke sikker. men har store porer, og får fort blank hud
Gjest Deception Skrevet 18. februar 2009 #11 Skrevet 18. februar 2009 Jeg foreslår at du tar et søk på "mineralfoundation" eller "mineral*" i velværeforumet, for det finnes tusenvis av tråder der brukere deler sine erfaringer med de mange ulike merkene som finnes på markedet.
lenema Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bruker Artdeco sitt, og det er utrolig bra. Det gir en matt hud, og sitter utrolig bra. Det funker sånn at det smelter inn i huden så ser veldig naturlig ut! Men den funker best med ID sin kabuki børste. Har forresten prøvd Id sitt, og følte jeg ble så blank i huden og den dekket ikke særlig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå