Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 er ute etter nettsider hvor vi kan se på forskjellige antrekk og tilbehør til brudgom, og gjerne brudesvenner nede i 5 års alderen og.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Skrevet 13. februar 2009 er ute etter nettsider hvor vi kan se på forskjellige antrekk og tilbehør til brudgom, og gjerne brudesvenner nede i 5 års alderen og. Me har funnet finklær til ungene på krappe.no billigt er det og
Gjest ts Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Jg synes jeg søker og leter og blar, men finner ingen sider hvor de har et bra utvalg og ordentlige bilder. De få stedene jeg finner er det kanskje 4 forskjellge dresser også får man ikke se hele, eller ikke nærbilde. Brudekjoler finner man jo i tusenvis, i alle foeskjellige prisklasser og ofte med bolder av hele kjolen og nærbilder av detaljer. Hvorfor skal det være så vanskelig å finne festklær til brudgommen? Ingen som har tips om bra nettsider?
Phineas Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 er ute etter nettsider hvor vi kan se på forskjellige antrekk og tilbehør til brudgom, og gjerne brudesvenner nede i 5 års alderen og. Ebay.com er en fin ting
@laide^ Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Ebay.com er en fin ting Jeg har lett der, men synes ikke det er så mye... kanskje jeg bruker feil søkeord...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå