Gå til innhold

dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_karen_*
Skrevet

vi har vært sammen i litt over 2 år nå, alt er kjempe bra og bedre enn forventet. problemet er at jeg tenker på andre gutter... jeg er relativt ganske ung enda og har for så vidt gått glipp av ungdomstiden min, ikke for at typen holder meg igjen, det er noe jeg selv har valgt, så jeg legger ingen skyld på ham. Men jeg savner å være singel og uten bekymringer, men vil ikke gjøre det slutt.

For en tid tilbake i forholde var jeg uheldig å rotet med en annen som ga meg den oppmerksomheten jeg ikke fikk av typen, det samme skjedde me typen, at han rotet med noen andre.. men det har vi lagt bak oss å vi har startet på nytt. Derfor har jeg så syykt dårlig samvittighet, for at jeg vil være med andre gutter... har på en måte ikke ''fått låv'' til å omgås andre gutter siden den episoden tidligere. Men for han er det greit at han omgås den ene jenta jeg virkelig ikke liker å ikke stoler på .... det er noe som virker feil ..men vil ikke gjøre det slutt.... hjelp !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vil jo både ha pose og sekk da. Så det er jo forståelig. Og ingen vil jo ende opp aleine heller så det er best å sjekke markedet før avslutter det som er "kjempebra og bedre enn forventet" forholdet ditt.

Det at jenter lar seg lokke av gutter som gir den "rette typen oppmerksomhet" som ofte kjennestegnes av kiling i tissen handler jo litt om at ukjente mennesker er uendelig mye mer attraktive enn mennesker man kjenner.

Skrevet

Å tenke på andre er i og for seg ikke noe galt.

Det at du ikke har hatt noen ungdomstid som single, tenker på andre og går rundt med dårlig samvittighet er en annen ting. Det er jo ikke noe godt.

Det er vel ingen som kan si med sikkerhet hva som er det rette for deg og dere, men det virker litt som om du ønsker vi skal råde deg til å gjøre det slutt?

Hvis du bruker energi på å tenke på dette, er det kanskje også det rette å gjøre. Du er ung, så det er ingen grunn til å holde på et forhold av gammel vane.

Ps. Jeg liker ikke å lese at du ikke at du ikke får omgå andre gutter, mens han omgås hun han var utro med! Synes iallefall dere skulle hatt "samme regler" - dette ville jeg ikke funnet meg i!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...