Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ble dere fornøyd?

All erfaring mottas med takk:-)

Skrevet

Dette er en skole som har nye elever hvert halvtår. Man kan ikke si om de er flinke eller ikke siden det blir nye elver hele tiden. Men vet at lærerene er diktige. De får jo oppfølging på det de gjør :)

Skrevet
Dette er en skole som har nye elever hvert halvtår. Man kan ikke si om de er flinke eller ikke siden det blir nye elver hele tiden. Men vet at lærerene er diktige. De får jo oppfølging på det de gjør :)

Hm..men vet du når dei får begynde å klippe oss kundene? Er det kun etter et halvt år?

Skrevet

Nei....skolegangen er 6 mnd.....så de begynner allerede et par mnd in i studiene. Bare husk at det kan ta lang tid. Eg gikk jo på frisørlinja noen år siden og eg husker første kunden min...ho måtte sitte 4 timer til en klipp :fnise:

Men ellers får dem god hjelp :)

Skrevet
Nei....skolegangen er 6 mnd.....så de begynner allerede et par mnd in i studiene. Bare husk at det kan ta lang tid. Eg gikk jo på frisørlinja noen år siden og eg husker første kunden min...ho måtte sitte 4 timer til en klipp :fnise:

Men ellers får dem god hjelp :)

Obs....kanskje jeg må revurdere...?? Nei, jeg må nok gi dem en sjanse..:-) Men fire timer du for en klipp.. :fnise: tror jeg hadde vært en smule lei da ja:-)

Skrevet

hehe... dama var utrolig nok veldig tålmodig :fnise:

lykke til :)

Skrevet
hehe... dama var utrolig nok veldig tålmodig :fnise:

lykke til :)

Takk takk:-)

Har time fredag så dette blir spennende..!

Skrevet

Ja, så var det gjort...

Måtte sitte i fire timer...trodde aldri hun skulle bli ferdig. Aldri mer!

Skrevet

hehe ja det var det eg sa...men ble klippen grei?

Skrevet

Joda klippen er helt ok.. Kunne tenkt med det litt kortere, men du vet, etter fire timer i frisørstolen er alt ok! Jeg orket ikke tanken engang på å spørre om hun kunne klippe det litt kortere..Hadde tatt fire nye timer det sikkert :fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg var å skulle farge+stripe håret( eller noe lignende) først når jeg kom dit måtte jeg sitte i 30 min for at eleven måte vente på læreren (det var bare ÈN lærer med mange elever så hun føyk frem og tilbake) så fortalte jeg helt konkret hvordan jeg ville ha håret " har utrolig mye av misfarging fordelt rundt over hele håret. forskjellige farger, ser altfor stygt ut! jeg vil ha ÈN FARGE på håret, gjerne med litt highlights" hun nikket og viste full forståelse. læreren virket utrolig dyktig. Til slutt hadde jeg sittet der i ca 5 timer, og jeg som trodde de hadde farget håret og stripet det(siden de puttet så jævla mye i håret mitt å lot det sitte lenge)neida de hadde bare farget ettervekst og stripet noen få striper. SER IKKE FORSKJELL I DET HELE TATT. fortsatt svart hår noen steder, oransjt andre steder, og brunt noen steder. Så.. wasted money. tilbake til de PRFOSJONELLE frisørene og får vel bare kaste frem noen tusenlapper om det trengs, har ikke valg .. :S!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...