Jentepusen Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Mine venner er godt gift, og noen har barn eller venter barn... Det gjør meg mye alene for tiden, og sjeldent at folk kan bli med meg ut.... Så til lørdag blir jeg alene igjen.... Lurer på å ta turen ut på byen alene, har gjort dette før.... Sjangsen for at jeg treffer noen kjente er liten. Av og til føler jeg meg rar når folk ser jeg er alene, men klarer som regel den... Tar en pils på en bar eller går ut og danser... Går dere ut alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg har gått ut alene en gang før. Det var hyggelig og jeg ble kjent med folk. Men jeg vet ikke om jeg ville gjort det igjen. Det kommer kanskje også på hvor stor byen er som man bor i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Nesten.. Det var en kveld i sommer jeg kom fra kveldsvakt hvor jeg ønsket å dra på byen, men hadde ingen å dra med. Sendte meldinger til alle jeg kunne komme på som kanskje ville på byen den kvelden. Satt meg på bussen og akkurat da jeg ankom byen fikk jeg svar fra en kompis som ville møte meg. Hadde ikke snakket eller sett han på over et år, så det var hyggelig. Teknisk sett dro jeg jo på byen alene og var der i kanskje en time eller litt mer før han dukket opp. Var ikke noe problem det. Kom i prat med noen jenter som viste seg å bo like ved meg og hang med de:) Ble en koselig og rolig kveld. Drar man på byen alene, er det en god mulighet til å få nye venner da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå