Gjest Gjest_fresh_* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei. Jeg er forelska i en jente. Vi er på en måte venner, men jeg liker henne skikkelig godt. Er det feigt å begynne å flørte over SMS? Sende en sms på valentinsdagen eller noe? Eller blir det bare weird? Særlig med tanke på at jeg ikke har tørt å flørte med henne før. Skjønner ikke hvordan jeg skal flørte med henne og vise at jeg er interessert. Vil være litt frempå.
Aint Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Nå som det faktisk er Valentines til helgen har du jo all verdens med muligheter for å vise henne at du er interresert Send henne blomster, inviter henne med ut på kino og middag.. Du kan også være litt mer kreativ og bare lage et kort selv og skrive noen søte ord. Du kan jo selv lage middag og invitere henne hjem til deg. Uendelig muligheter, en sms blir kanskje litt for "enkelt" på Valentines..? Masse lykke til
Gjest Flode Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 ... Uendelig muligheter, en sms blir kanskje litt for "enkelt" på Valentines..? ... Sms er kanskje litt enkelt, men samtidig, hvis du ikke veit om hu tenker på deg på den måten er det kanskje tryggest hvis dere er i samme omgangskrets...? Hvis du starter å sende noen sms idag og hu svarer tilbake på samme flirtende måten, kan du jo heller invitere henne på noe når lørdagen kommer...?
Aurela Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Det var sånn forlholdet mellom meg og kjæresten min begynte, altså med en sms på julaften hvor han ønsket meg god jul. Etter dette utviklet det seg og nå har vi vært sammen lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå