Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har ikke så stort behov for å slette håret, men har lyst å kjøpe en slettetang for å prøve. Har ikke råd til å kjøpe en av de berømte ghdstylerene, hvis ikke hadde jo valget vært enkelt. Noen som har prøvd slettetenger i 300 kroners-klassen og har noe å si om disse? (eneste kriterie er at den må være av den smale typen)
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Har sett litt på denne: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...fgAAAEOTOI03xiL Noen som har prøvd den? eller har erfaringer med andre merker?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ingen som har en billig slettetang og kan dele erfaringer?
Fantomina Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Den så faktisk ganske ok ut, og den er jo såpass billig at om jeg ikke liker den så har jeg ikke kastet bort masse penger hvertfall. Tror faktisk jeg går for den, den er mye billigere enn hva jeg hadde sett for meg. Takk for tipset! =)
Gjest Skya Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Jeg har også den fra Claes Ohlson og jeg er veldig fornøyd med min, fungerer greit på mitt halvkorte hår ikke altfor strie hår iallefall. Endret 13. februar 2009 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/...traightener.htm Også rosa attpåtil :rødme: Trygg nettbutikk med stort utvalg=)) hårprodukter, parfymer osv
Strix Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Jeg kjøpte en på en Coop obs butikk for flere år siden. Av merket OBH Nordica, kjempegod, smal, 2- varmetrinn, gjør jobben fort og kostet ca. 349,- Så OBH kan jeg trygt anbefale Her er diverse som ikke koster skjorta.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #10 Skrevet 7. juni 2009 Hva med spesifikasjonene det reklameres sånn for: - keramiske plater - vibrerende plater - stabil temperatur - flere temperaturinstillinger Hvor viktig er slik noe?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Mange bruker rettetang her... Kom igjen hvor viktig er de ulike spesifikasjonen? Hva er "nødvendig"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå