Gå til innhold

Maggie Sottero - kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er veldig gøy!

Du må registrere deg og få deg en bryllupsdagbok synes jeg. :ler:

Hehehe, ja kanskje jeg må gjøre det.. Er det mange som leser bryllupsdagbøkene da? (sporer heeeeeeelt av her :fnise: ) Er jo ikke akkurat mange "likesinnede" her (altså på hjemplassen, ikke på kg bryllupsforum), så det var vel ikke den dummeste ideen i dag det...i grunnen masse smarte ideer i dag :ler:

Tror jeg skal gå for den kjolen... I tenkeboksen en time eller to til, og så slår jeg kanskje til.. Takk for innspill :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehehe, ja kanskje jeg må gjøre det.. Er det mange som leser bryllupsdagbøkene da? (sporer heeeeeeelt av her :fnise: ) Er jo ikke akkurat mange "likesinnede" her (altså på hjemplassen, ikke på kg bryllupsforum), så det var vel ikke den dummeste ideen i dag det...i grunnen masse smarte ideer i dag :ler:

Tror jeg skal gå for den kjolen... I tenkeboksen en time eller to til, og så slår jeg kanskje til.. Takk for innspill :)

Jeg tror nok det er en del som leser dem ja. ;) I tillegg er det veldig mye tips å få om ulike ting. Og der er det ingen som får nok av bryllupssladring. :fnise:

Lykke til med kjolevalg!

Skrevet

Lykke til med kjolevalget!

Du blir sikkert kjempefin uansett :)

Skrevet

Åå samme kjole;) Jeg skal ha den samme kjolen, og prøvd den jeg er lita og go;) passet meg perfekt og så faktisk slankere og høyere ut på den kjolen enn de andre kjolene. Så den er forhøyende etter min mening (er 158)

• 2 uker senere...
Skrevet
Åå samme kjole;) Jeg skal ha den samme kjolen, og prøvd den jeg er lita og go;) passet meg perfekt og så faktisk slankere og høyere ut på den kjolen enn de andre kjolene. Så den er forhøyende etter min mening (er 158)

hvor fant du den/prøvde du den? Dette er favorittkjolen min av ms

Skrevet
hvor fant du den/prøvde du den? Dette er favorittkjolen min av ms

prøvde den på tessem brudesalong i trondheim, men har endret valg av kjole da min kommende svigerinne skal ha samme kjole haha... Flaks jeg ikke kjøpte den

Skrevet
prøvde den på tessem brudesalong i trondheim, men har endret valg av kjole da min kommende svigerinne skal ha samme kjole haha... Flaks jeg ikke kjøpte den

uff så kjedelig, da!

Jeg må ta av 5-10 kg og nå matchvekt før jeg går og prøver noen kjoler, men denne er absolutt høyt på listen min over kjoler som jeg kan tenke meg vil se fantastisk ut på meg.

Hvilken pris er det på den? Er ikke lenger kommet enn at jeg ser på bilder og ikke priser.

Kjoler med lange armer har jeg alltid syns er fantastisk nydelige. Jeg er veldig lik min mor, bare 10 cm høyere, og hun hadde det når hun giftet seg og så aldeles nydelig ut - har ikke engang sett modellbruder som så penere ut enn henne. Litt biased er jeg jo, men drømmen er å se like vakker ut som mamma =) og da er denne kjolen som tatt ut av brudebildet til henne og pappa, bare mer min stil.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
uff så kjedelig, da!

Jeg må ta av 5-10 kg og nå matchvekt før jeg går og prøver noen kjoler, men denne er absolutt høyt på listen min over kjoler som jeg kan tenke meg vil se fantastisk ut på meg.

Hvilken pris er det på den? Er ikke lenger kommet enn at jeg ser på bilder og ikke priser.

Kjoler med lange armer har jeg alltid syns er fantastisk nydelige. Jeg er veldig lik min mor, bare 10 cm høyere, og hun hadde det når hun giftet seg og så aldeles nydelig ut - har ikke engang sett modellbruder som så penere ut enn henne. Litt biased er jeg jo, men drømmen er å se like vakker ut som mamma =) og da er denne kjolen som tatt ut av brudebildet til henne og pappa, bare mer min stil.

ja ulfaks men samtidig bra vi har lik smak;) jeg unne kjøpe den etter å ha blitt leid ut 2 ganger først (en sjanse å ta) for 8000 eller kjøpe den ny for 10000 om jeg husker rett.

Skrevet
ja ulfaks men samtidig bra vi har lik smak;) jeg unne kjøpe den etter å ha blitt leid ut 2 ganger først (en sjanse å ta) for 8000 eller kjøpe den ny for 10000 om jeg husker rett.

10 000? Det hørtes da uhørt billig ut... regnet nå i hvertfall med en ny-pris på 15 000? Men det er jo ikke negativt om den er billigere!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
10 000? Det hørtes da uhørt billig ut... regnet nå i hvertfall med en ny-pris på 15 000? Men det er jo ikke negativt om den er billigere!

Som sagt jeg husker kanskje ikke rett pris. men var ikek så ille mente jeg å huske.. men jeg syntes 10 000 var mye jeg hehehe... sett på finn.no på samme kjole og der er det mange av denne kjolen my erimeligere.. mitt problem er jo størrelsen de flest eer jo på str 40 jeg er ikke i den kategorien engang

Skrevet

Jeg ville absolutt ikke kjøpt kjole uten å ha prøvd en liknende modell i hvertfall - jeg er nemlig en av de som IKKE ser bra ut i slike kjoler, jeg blir bredere og kortere (og jeg prøvde 4-5 stk forskjellige varianter med samme resultat), og jeg er både kort nok og bred nok fra før ;)

Jeg endte opp med en kjolefasong som jeg ikke trodde ville sitte bra på meg siden jeg har noen kilo for mye på kroppen, men det var den som absolutt satt best på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...