Gjest Moffedille Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har leitet overalt på nettet etter butikker som selger merket Jackpot. Eneste jeg finner i dette merket er klær. Er det noen der ute som vet hvor man kan få kjøpt denne parfymen? Den ene heter Jackpot Anytime, og så var det en annen som jeg ikke husker navnet på. Det eneste jeg vet er at esken er rød. Jeg kjøpte disse på Cubus for noen år tilbake, men nå er de sluttet å føre merket.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har leitet overalt på nettet etter butikker som selger merket Jackpot. Eneste jeg finner i dette merket er klær. Er det noen der ute som vet hvor man kan få kjøpt denne parfymen? Den ene heter Jackpot Anytime, og så var det en annen som jeg ikke husker navnet på. Det eneste jeg vet er at esken er rød. Jeg kjøpte disse på Cubus for noen år tilbake, men nå er de sluttet å føre merket. Leter etter den selv. brukt den i 5 år. Jeg vil ha den som er grønn/turkis i flasken. Men jeg finner den ikke i NOrge lengre. Jackpot er et danskt merke mener jeg. På hjemmesidene deres står det at de har kontaktperson/selger i norge. Kan jo kanskje ringe det nummeret å høre. Ellers får vi ta en tur til danmark:) ( utrolig irriterende at den ikke er en typisk taxefree-parfyme)Si fra hvis du finner den:)
Gjest Moffedille Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Leter etter den selv. brukt den i 5 år. Jeg vil ha den som er grønn/turkis i flasken. Men jeg finner den ikke i NOrge lengre. Jackpot er et danskt merke mener jeg. På hjemmesidene deres står det at de har kontaktperson/selger i norge. Kan jo kanskje ringe det nummeret å høre. Ellers får vi ta en tur til danmark:) ( utrolig irriterende at den ikke er en typisk taxefree-parfyme)Si fra hvis du finner den:) Hei. Jeg har vært i kontakt med den norske importøren og de sier at den ikke blir solgt lengre her i landet. Siden den du bruker er turkis/blå, er det nok "Anytime". Både denne og den røde er mine favoritt-dufter. Håpet at den kanskje kan finnes i Sverige, siden jeg skal dit i sommer. Jeg skal gi deg beskjed med en gang jeg finner en butikk. Vil du gi meg et lite vink hvis du finner noen som har?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hei. Jeg har vært i kontakt med den norske importøren og de sier at den ikke blir solgt lengre her i landet. Siden den du bruker er turkis/blå, er det nok "Anytime". Både denne og den røde er mine favoritt-dufter. Håpet at den kanskje kan finnes i Sverige, siden jeg skal dit i sommer. Jeg skal gi deg beskjed med en gang jeg finner en butikk. Vil du gi meg et lite vink hvis du finner noen som har? det skal jeg. Har fått cherry blossom paryme fra body shop nå. lukter ikke så frisk, men vil anbefale den. Liker å ha parfymer som ikke alle andre har
Gjest Moffedille Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 det skal jeg. Har fått cherry blossom paryme fra body shop nå. lukter ikke så frisk, men vil anbefale den. Liker å ha parfymer som ikke alle andre har Jeg også. Den skal jeg ta meg en tur på Body Shop og lukte på. Har aldri vært i den butikken, men en gang må være den første...
Gjest Moffedille Skrevet 6. april 2009 #6 Skrevet 6. april 2009 det skal jeg. Har fått cherry blossom paryme fra body shop nå. lukter ikke så frisk, men vil anbefale den. Liker å ha parfymer som ikke alle andre har Du kan prøve å gå inn på www.trendsales.dk. Der er det flere Jackpot-parfymer til salgs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå