Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Har en fancy vippetopp søppelspann med uttagbart plast bøtte som jeg har ståendes på badet. Denne stinker helt forferdelig. Tømmer selvsagt søppla ofte, så det er ikke det som lukter. Har vasket og skrubbet den til den store gullmedaljen men det hjelper ikke. På en eller annen måte har lukta satt seg i plastikken. Forslag?
Gjest utlogget Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Eddik er en kjent luktfjerner. Har du forsøkt å vaske med eddik på kluten? (Prøv i så fall et lite felt først for å se om materialet tåler eddiken.)
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Ha alltid en liten pose oppi. Mye enklere også å bare tømme denne så slipper du styre med vasking stadig vekk.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Samme problem her. Jeg har oppdaget at med plastpose i boksen blir lukten enda verre. Jeg har derfor ikke lenger pose i, og sørger for å tømme bøtta ofte. Skyller den i litt eddikvann før jeg setter den tilbake.
Gjest ts Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Samme problem her. Jeg har oppdaget at med plastpose i boksen blir lukten enda verre. Jeg har derfor ikke lenger pose i, og sørger for å tømme bøtta ofte. Skyller den i litt eddikvann før jeg setter den tilbake. Helt enig at stanken blir verre ved bruk av plastpose (har alltid brukt plastpose ). Skal prøve med edikkvann. Takk for tipset.
Gjest Gjesten Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Søppelbøtte med lokk + varmekabler = vond lukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå