Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #1 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal gi gave til en mannlig kjenning. Han er bilgal. Hvor kan man leie/kjøre/oppleve det å kjøre kule biler på bane? Da inkl både bilen og banen? Noen som har noen linker eller tips??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2009 #2 Del Skrevet 12. februar 2009 Det spørs litt. Tilbudet er ikke stort, men noe eksisterer det jo allikevel. Men, for å få det litt mer konkret, hva banekjøring ser du for deg, og ikke minst - hvor mye kan det koste? Personlig kjører jeg aktivt det som kalles for Drag Race, jeg stiller i den såkalte pro street-klassen. Dette går rett frem og er over på noen raske sekunder. Mange synes dette virker for kleint og favoriserer å kjøre runder på bane hvor du skal gjennom svinger og side om side med andre biler for å konkurere om best posisjon. Så, alt er mulig - men vær klar over at det er en del kostnader for å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Det spørs litt. Tilbudet er ikke stort, men noe eksisterer det jo allikevel. Men, for å få det litt mer konkret, hva banekjøring ser du for deg, og ikke minst - hvor mye kan det koste? Personlig kjører jeg aktivt det som kalles for Drag Race, jeg stiller i den såkalte pro street-klassen. Dette går rett frem og er over på noen raske sekunder. Mange synes dette virker for kleint og favoriserer å kjøre runder på bane hvor du skal gjennom svinger og side om side med andre biler for å konkurere om best posisjon. Så, alt er mulig - men vær klar over at det er en del kostnader for å få det til. Tja, det må være noe som varer litt...masse penger for noen sekunder er vel ikke helt tanken (men jeg skjønner at det kan være moro!). Det er ikke pengene det står på (50årsdag), men at det er en bra bil og bane, og muligheter for å bruke litt tid der... Tips til nettsider hadde vært supert! 50åringen liker vanligvis raske sportsbiler, men også mer drag racing (?)... Takk for svar forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. februar 2009 #4 Del Skrevet 12. februar 2009 En liten detalj til; hen i landet holder man til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. februar 2009 #5 Del Skrevet 12. februar 2009 En liten detalj til; hen i landet holder man til? Østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flode Skrevet 12. februar 2009 #6 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva med go-cart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. februar 2009 #7 Del Skrevet 12. februar 2009 Hva med go-cart da? Jo, har vært innom tanken, men vi er mange som skal spleise, så vil gjerne ha noe "litt ekstra"... Hadde det bare vært fra meg, hadde go-kart passet ypperlig (men da ville jeg vært med ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flode Skrevet 12. februar 2009 #8 Del Skrevet 12. februar 2009 Jo, har vært innom tanken, men vi er mange som skal spleise, så vil gjerne ha noe "litt ekstra"... Hadde det bare vært fra meg, hadde go-kart passet ypperlig (men da ville jeg vært med ) Bli med da vel... Gjør det det en hel dag der dere alle gjør ting han liker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå