Gå til innhold

mannen til en venninde her er utro.....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Hva gjør man?

Jeg vet at en bruker her er venninde med en tidligere bruker. Jeg vet at mannen til denne tidligere brukeren er utro.

Historien er trist fordi han gikk fra henne, gikk tilbake, gikk fra henne igjen, og nå er tilbake igjen. De har to små barn sammen.

Men hele tiden er han utro med den samme dama, uten at hun vet.

Føler meg litt råtten som ikke tør å si noe, hva bør en gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si til han at du vet. Forteller ikke han kona, så gjør du det!

Skrevet
Si til han at du vet. Forteller ikke han kona, så gjør du det!

Jepp! Slik bør det gå.

Gi han en siste liten sjanse til å være real.

-er han ikke det.. innen kort, kort tid; forteller du!

Skrevet
Hva gjør man?

Jeg vet at en bruker her er venninde med en tidligere bruker. Jeg vet at mannen til denne tidligere brukeren er utro.

Historien er trist fordi han gikk fra henne, gikk tilbake, gikk fra henne igjen, og nå er tilbake igjen. De har to små barn sammen.

Men hele tiden er han utro med den samme dama, uten at hun vet.

Føler meg litt råtten som ikke tør å si noe, hva bør en gjøre?

Registrer deg, send PM til venninnen der du forteller hva du vet, hvordan du vet det, og hva du ønsker å oppnå ved å fortelle det du vet.

Så kan du be om råd hos en som kjenner den tidligere brukeren.

Skrevet

Han har fått beskjed for en stund siden at han må fortelle. Men han lar det være.

Han kommer ikke til å fortelle det til henne, det er jeg 100% sikker på.

Gjest bare bea
Skrevet

Som medsøster er det bare en ting å gjøre i slike situasjoner: Fortell det du vet til hun som er sammen med den utroe drittsekken. Ingen fortjener å bli ført bak lyset. Ingen har godt av slikt. Når drittsekken ikke tør å face sin egen møkk, så må du gjøre drittjobben for ham. Men det er han som kommer til å få svi. Ikke du.

Skrevet

Det kan være mange grunner til at folk ikke er trofaste.

Er det egentlig en "medsøsters" ansvar å "sladre" om dette?

Er det av rettskaffenhet vi isåfall gjør det, eller for dramatikken?

Jeg vet neimen ikke.. Det er sikkert store kvaler med her.. og kanskje til og med dama vet?

Vi kjenner ikke til det som foregår innenfor husets fire vegger.

Gjest Gjest_Moi_*
Skrevet
Er det egentlig en "medsøsters" ansvar å "sladre" om dette?

Ikke vet jeg, men jeg synes man burde følge 'gjør mot andre'-regelen, og tenke godt igjennom hva man selv ville ønsket. Da følger man i det minste samvittigheten og kan stå for det man gjør.

Jeg hadde hatt ønske om å vite, og ville dermed selv fortalt.

Skrevet

Og du er helt sikker på at hun ikke alt vet det? Siden det har vært så mye frem og tilbake mener jeg. Det er jo mulig hun vil ha han for enhver pris og da tilgir hun at han er utro...

Skrevet
Og du er helt sikker på at hun ikke alt vet det? Siden det har vært så mye frem og tilbake mener jeg. Det er jo mulig hun vil ha han for enhver pris og da tilgir hun at han er utro...

Jeg er helt sikker på at hun ikke vet.

Og jeg er ganske sikker på at hun ikke tilgir alt for envher pris.

Skrevet
Jeg er helt sikker på at hun ikke vet.

Og jeg er ganske sikker på at hun ikke tilgir alt for envher pris.

Dav ville jeg sagt det til henne. Siden han allerede har blitt konfrontert med det, men ikke er mann nok til å tilstå...

Skrevet

Har hatt den situasjonen...samboeren til en veninne var utro..ga han beskjed om at han hadde helga på seg på å fortelle det selv, ellers så kom jeg til å fortelle det.

Dette var en nær veninne.

Lot dagene gå..og så fortalte jeg det til henne..spurte først om han hadde fortalt noe..niks..det hadde han selvfølgelig ikke gjort.

Var helt greit dette med begge to etter dette også, fordi man må faktisk stå for det man gjør, spesielt når andre vet det..var klar å tydelig på det, og det fattet faktisk han også når jeg ga han beskjed i utgangspunktet.

Har ikke tenkt å gjøre meg til løgner for andre, og har heller ikke tenkt å sitte å vite slike ting om venners forhold å late som ingenting, tie det bort.

Ga han muligheten, han valgte å ikke ta den. Og sannheten kom fram til slutt.

Det er faktisk ikke du som skal sitte å bekymre deg for disse tingene..er man voksen nok til å ta sine valg, så får man også stå for det.

Hvis noen reagerer negativt på det, så er det ikke mitt problem at de ikke klarer å skjule løgnene sine bedre.

Skrevet
Ikke vet jeg, men jeg synes man burde følge 'gjør mot andre'-regelen, og tenke godt igjennom hva man selv ville ønsket. Da følger man i det minste samvittigheten og kan stå for det man gjør.

Jeg hadde hatt ønske om å vite, og ville dermed selv fortalt.

Helt enig

Skrevet

Dersom det er en venninne av deg han er utro mot, så ville jeg definitivt sagt det til henne (etter å ha gitt ham selv sjansen til å fortelle det). Fjernere bekjente ville jeg ikke nødvendigvis sagt noe til, det kommer an på situasjonen.

Gjest strykebrett
Skrevet

Hadde samme situasjon en gang, da min venninne var utro mot samboeren sin. I tillegg var hun utro med en venn av meg og jeg ble litt mellom barken og veden kan man si. Til slutt sa jeg til henne at hun måtte fortelle det, hvis ikke kom jeg til å gjøre det. Jeg greide ikke å lyve til samboeren hennes mer hver gang jeg traff han, han hadde begynt å fatte mistanke og spurte meg rett ut. Kjip situasjon, men det endte opp med at hu fortalte det selv og de rydda opp i det.

Forøvrig enig med gjest over her, prøv å tenk ut hva du selv ville ønsket om det var deg.

Gjest Gammelmodig??
Skrevet

Artig at du konsekvent bruker begrepet "venninde" med d i stedet for dobbel n.

Det gjør farmora mi og, hun er 84 år.. :fnise:

Skrevet

Jeg syns ikke det er din jobb å fortelle en venninne av en venninne som er bruker her inne at mannen hennes er utro. Og hva var vitsen med å fortelle at hun er bruker her inne?

Gjest Gjest M
Skrevet

Ååå nei, det her er veldig trist, er det mulig å være så råtten? Hvordan vet du dette? Har du bevis? Kjenner du de involverte godt? Kjenner vi hverandre? ;-)

Hvis dette stemmer, har hun krav på å vite det spør du meg. Men, herregud det kommer til å knekke henne helt:-( Trå varsomt her.

Skrevet

Er du venninne med mannen

eller

er du venninne med venninna di?

Kan ikke få satt ord på hvor skuffa jeg hadde vært, om jeg fikk vite at venninna mi hadde visst om min manns mangeårige utroskap men ikke sagt et ord til meg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...