Gå til innhold

Kan vi lage en tråd over gode nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Karianne_*
Skrevet

Jeg handler veldig mye over internett. Men må si jeg dumper borti butikker av ymse kvalitet av og til.

Gjerne greit å høre andres erfaringer før man bestiller fra de enkelte synes jeg.

I går bestillte meg meg "eget designet" smykke med barnas navn på. Hos www.personligesmykker.com utrolig flott service der! Fikk ordnet smykke akkurat slik jeg ville ha det, selv om det ikke var noe de egentlig hadde. Noen andre som har handlet der? Fornøyd med produktet?

Her er min anbefalingsliste.

www.barneparadis.no Fikk godt intrykk av selger og varene var som avbildet. Har handlet der 2 ganger.

www.personligesmykker.com

www.bokstavbutikken.no

Nydelige dørskilt av god kvalitet!

www.lookfantastic.com

Masse kvalitetsprodukter til en billig penge!

www.alexi.no Masse fint til barna =)

Det var de jeg kom på i farta.

Del dine favoritter med meg! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, her vil jeg være med! :hoppe:

Jeg har ikke så mye å anbefale egentlig, men ebay er jo utrolig da. Jeg har også handlet hos qxl og ble veldig fornøyd, men disse kan vel kanskje ikke klassifiseres som nettbutikker siden det er ulike selgere av ymse kvalitet.

Ellers:

Urtesenteret hadde helt syyyk (kort) leveringstid, og jeg er superfornøyd.

Billige tester hadde også veldig kort leveringstid.

Hilsen ''prøveren''. :fnise:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg kom på noen flere:

Margaretha.no - en kjempegod side for alle som er interessert i håndarbeid. Har ikke kjøpt noe derfra selv, men har en venninne som er veldig fornøyd.

Pucci.no - fant denne nå nettopp, og det så ut som om de hadde veldig mye fint innen smykker, klokker, hudpleie...ja, alt mulig slags stash egentlig. Ikke var det dyrt heller. Noen som har erfaring herfra?

Skrevet

Duftlys kjøper jeg på YankeeStore

Smykker og tilbehør kjøper jeg hos Asos

Parfyme, sminke, kropspleie og lignende finner jeg ofte hos Strawberrynet

Og litt krydder i hverdagen finner jeg på Kondomeriet ;)

Og tøffe t-skjorter til kjæreste og venner har jeg kjøpt på Probat

Jeg liker netthandel!! :jepp:

Skrevet (endret)

Hverdagskjoler/topper og fantastiske sko/boots: GoJane

Jeg har bestilt varer herfra flere ganger, og er utrolig fornøyd. Ikke dyrt, (så lenge man holder seg under 200kr grensa) og ikke vanvittig frakt.

Endret av GlaJenta88
Skrevet
Min favoritt er Victorias Secret

Hva blir det i frakt til oss her i Norge?

Og har du snøring på størrelsene? Noen sier de er mindre, andre sier større...

Skrevet

abonnere :)

Jeg har handlet mye påfeeluniqe veldig fornøyd med levering og service <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og charlotte russe som er litt alla hm.

Skrevet
abonnere :)

Jeg har handlet mye påfeeluniqe veldig fornøyd med levering og service <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og charlotte russe som er litt alla hm.

Hei du :) når du bestiller i fra charlotterusse betaler du toll da? å hvor mye er det i frak sånn ca til norge?

Skrevet

www.angryyoungandpoor.com

Her kommer 60% av garderoben min fra :fnise:

Skrevet
Mandee.com har noe søte plagg, har bestilt derfra selv, basic's-plaggene deres er veldig gode. :) Litt små i størrelsen.
Skrevet (endret)

Revolveclothing er yndlingsbutikken min. Og de tilbyr fri frakt hvis man handler for over 100 dollar!

Liker også lillevinkelsko, og trass i dårlig kundeservice har Nelly.com mye bra.

www.figlaves.com er gode på undertøy.

www.urbanoutfitters.co.uk har noen godbiter, men venter på at de skal utvide utvalget litt.

Endret av Quirky
Skrevet

*abonnere*

Har brukt lookfantastic og strawberrynet flere ganger og har aldri hatt problemer

For kontaktlinser www.yourlenses.com. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med disse.

For plakater www.allposters.com. Fantastisk side - alt du kan tenke deg til veggene. Jeg finner en fin ramme først (Ikea eller liknende), for så å finne et bilde i riktig størrelse.

www.victoriasecret.com. Beste på undertøy. Sist jeg var i USA fikk jeg målt størrelse. Her betaler jeg som regel toll.

www.bananarepublic.com. Best på klær. Her blir det toll, det er lite som koster under 200 kr.

Skrevet
Revolveclothing er yndlingsbutikken min. Og de tilbyr fri frakt hvis man handler for over 100 dollar!

Ja, de er kjempebra! Har handlet derfra selv. Og de har et enormt utvalg!

Skrevet
Ja, de er kjempebra! Har handlet derfra selv. Og de har et enormt utvalg!

Ja, og best av alt: Du får klær i alle prisklasser der, de har billigmerker som Cheap Monday, litt dyrere som Whyred og Acne, og også virkelig ekslusive merker.

Skrevet
Hva blir det i frakt til oss her i Norge?

Og har du snøring på størrelsene? Noen sier de er mindre, andre sier større...

Frakten står spesifisert på Customer service --> shipping and handling (international). Den avhenger av hvor mye du bestiller for.

Jeg har bare bestilt undertøy og badetøy derfra, og størrelsene opplever jeg som relativt like norske. Det kommer litt an på type bh, men jeg har som regel kunnet bruke samme størrelse som her hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...