Gjest Gjest_Karianne_* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg handler veldig mye over internett. Men må si jeg dumper borti butikker av ymse kvalitet av og til. Gjerne greit å høre andres erfaringer før man bestiller fra de enkelte synes jeg. I går bestillte meg meg "eget designet" smykke med barnas navn på. Hos www.personligesmykker.com utrolig flott service der! Fikk ordnet smykke akkurat slik jeg ville ha det, selv om det ikke var noe de egentlig hadde. Noen andre som har handlet der? Fornøyd med produktet? Her er min anbefalingsliste. www.barneparadis.no Fikk godt intrykk av selger og varene var som avbildet. Har handlet der 2 ganger. www.personligesmykker.com www.bokstavbutikken.no Nydelige dørskilt av god kvalitet! www.lookfantastic.com Masse kvalitetsprodukter til en billig penge! www.alexi.no Masse fint til barna =) Det var de jeg kom på i farta. Del dine favoritter med meg!
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Oi, her vil jeg være med! Jeg har ikke så mye å anbefale egentlig, men ebay er jo utrolig da. Jeg har også handlet hos qxl og ble veldig fornøyd, men disse kan vel kanskje ikke klassifiseres som nettbutikker siden det er ulike selgere av ymse kvalitet. Ellers: Urtesenteret hadde helt syyyk (kort) leveringstid, og jeg er superfornøyd. Billige tester hadde også veldig kort leveringstid. Hilsen ''prøveren''.
Fantomina Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Flua Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Disse bruker jeg; Kinsarvik helsekost Gudrun Sjøden Boots apotek Kissme
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Jeg kom på noen flere: Margaretha.no - en kjempegod side for alle som er interessert i håndarbeid. Har ikke kjøpt noe derfra selv, men har en venninne som er veldig fornøyd. Pucci.no - fant denne nå nettopp, og det så ut som om de hadde veldig mye fint innen smykker, klokker, hudpleie...ja, alt mulig slags stash egentlig. Ikke var det dyrt heller. Noen som har erfaring herfra?
FoxyFish Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Duftlys kjøper jeg på YankeeStore Smykker og tilbehør kjøper jeg hos Asos Parfyme, sminke, kropspleie og lignende finner jeg ofte hos Strawberrynet Og litt krydder i hverdagen finner jeg på Kondomeriet Og tøffe t-skjorter til kjæreste og venner har jeg kjøpt på Probat Jeg liker netthandel!!
GlaJenta88 Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hverdagskjoler/topper og fantastiske sko/boots: GoJane Jeg har bestilt varer herfra flere ganger, og er utrolig fornøyd. Ikke dyrt, (så lenge man holder seg under 200kr grensa) og ikke vanvittig frakt. Endret 13. februar 2009 av GlaJenta88
laperla Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 Min favoritt er Victorias Secret Hva blir det i frakt til oss her i Norge? Og har du snøring på størrelsene? Noen sier de er mindre, andre sier større...
charley Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 abonnere Jeg har handlet mye påfeeluniqe veldig fornøyd med levering og service http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og charlotte russe som er litt alla hm.
Gjest Mss UJ Skrevet 17. februar 2009 #12 Skrevet 17. februar 2009 abonnere Jeg har handlet mye påfeeluniqe veldig fornøyd med levering og service http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Og charlotte russe som er litt alla hm. Hei du når du bestiller i fra charlotterusse betaler du toll da? å hvor mye er det i frak sånn ca til norge?
HellCat Skrevet 17. februar 2009 #13 Skrevet 17. februar 2009 www.angryyoungandpoor.com Her kommer 60% av garderoben min fra
Ambivalent Skrevet 17. februar 2009 #14 Skrevet 17. februar 2009 Mandee.com har noe søte plagg, har bestilt derfra selv, basic's-plaggene deres er veldig gode. Litt små i størrelsen.
Quirky Skrevet 17. februar 2009 #15 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Revolveclothing er yndlingsbutikken min. Og de tilbyr fri frakt hvis man handler for over 100 dollar! Liker også lillevinkelsko, og trass i dårlig kundeservice har Nelly.com mye bra. www.figlaves.com er gode på undertøy. www.urbanoutfitters.co.uk har noen godbiter, men venter på at de skal utvide utvalget litt. Endret 17. februar 2009 av Quirky
AnetteR Skrevet 17. februar 2009 #16 Skrevet 17. februar 2009 *abonnere* Har brukt lookfantastic og strawberrynet flere ganger og har aldri hatt problemer For kontaktlinser www.yourlenses.com. Jeg har alltid vært veldig fornøyd med disse. For plakater www.allposters.com. Fantastisk side - alt du kan tenke deg til veggene. Jeg finner en fin ramme først (Ikea eller liknende), for så å finne et bilde i riktig størrelse. www.victoriasecret.com. Beste på undertøy. Sist jeg var i USA fikk jeg målt størrelse. Her betaler jeg som regel toll. www.bananarepublic.com. Best på klær. Her blir det toll, det er lite som koster under 200 kr.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #17 Skrevet 17. februar 2009 Handler selv mesteparten av mine klær fra http://www.yesstyle.com/ , utrolig mye fine ting der, dog blir litt dyrt med toll/frakt.
Ambivalent Skrevet 17. februar 2009 #18 Skrevet 17. februar 2009 Revolveclothing er yndlingsbutikken min. Og de tilbyr fri frakt hvis man handler for over 100 dollar! Ja, de er kjempebra! Har handlet derfra selv. Og de har et enormt utvalg!
Quirky Skrevet 17. februar 2009 #19 Skrevet 17. februar 2009 Ja, de er kjempebra! Har handlet derfra selv. Og de har et enormt utvalg! Ja, og best av alt: Du får klær i alle prisklasser der, de har billigmerker som Cheap Monday, litt dyrere som Whyred og Acne, og også virkelig ekslusive merker.
Gjest *Ulla* Skrevet 17. februar 2009 #20 Skrevet 17. februar 2009 Hva blir det i frakt til oss her i Norge? Og har du snøring på størrelsene? Noen sier de er mindre, andre sier større... Frakten står spesifisert på Customer service --> shipping and handling (international). Den avhenger av hvor mye du bestiller for. Jeg har bare bestilt undertøy og badetøy derfra, og størrelsene opplever jeg som relativt like norske. Det kommer litt an på type bh, men jeg har som regel kunnet bruke samme størrelse som her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå