Gå til innhold

Skal han fri?

Gjest forventningsfull

Anbefalte innlegg

Gjest forventningsfull
Skrevet

Samboer spurte i går om jeg skulle lese VG på lørdag, da jeg spurte han hvorfor han lurte på det sa han at han bare lurte og ville ikke si noe mer...

Så på VG nett i dag at man kan fri til sin kjære gjennom VG på lørdag... Så nå går jeg rundt å tripper og får kjempe høye forhåpninger til at han skal fri... Hva tror dere?

Skrevet
Samboer spurte i går om jeg skulle lese VG på lørdag, da jeg spurte han hvorfor han lurte på det sa han at han bare lurte og ville ikke si noe mer...

Så på VG nett i dag at man kan fri til sin kjære gjennom VG på lørdag... Så nå går jeg rundt å tripper og får kjempe høye forhåpninger til at han skal fri... Hva tror dere?

Kan jo være han er intervjuet for et eller annet (idrett, jobb etc), eller at noen dere kjenner er avbildet eller noe sånt?...tror ikke jeg ville hintet om et frieri på den måten...

Skrevet
Kan jo være han er intervjuet for et eller annet (idrett, jobb etc), eller at noen dere kjenner er avbildet eller noe sånt?...tror ikke jeg ville hintet om et frieri på den måten...

Ville det ikke vært naturlig å fortelle hva det gjaldt, om han har blitt intervjuet eller lignende? Syns det er rart å si slikt om det ikke er noe hemmelige greier, som kan være et frieri. Men samtidig kan det bli veldig skuffende for TS, om han nå ikke har planer på å fri. Ta det som det kommer på lørdag, og forvent ikke for mye.

Skrevet

Kan aldri vite, kan hende han frir, kan hende han ikke frir, håper bare ikke du bygger deg opp store forventninger for så å bli skuffet. Snakker av erfaring... Men det er jo ikke så lett heller da :)

Syns rådet om å ta det som det kommer var godt :)

Skrevet

Fridde han?? :question:

Nysgjerrig jeg :bryllup:

Gjest Lille Bie
Skrevet
Fridde han?? :question:

Nysgjerrig jeg :bryllup:

Jeg å! :popcorn: Let us know!

Skrevet

Hehe

Nei han gjorde ikke det...

Han fortalte meg i går at han hadde sagt det for å lure meg, så jeg skulle tro at han skulle fri... Ordentlig teit var han...

Heldigvis sluttet jeg å være forventningsfull ganske raskt for jeg kunne liksom ikke helt tro på at han skulle fri på den måten heller.

Men ble ganske skuffa :tristbla:

Skrevet

Det synes jeg egentlig var en dårlig spøk....

Men hvis du har lyst til å gifte deg med ham, kan vel du fri?

Skrevet

Å, da hadde jeg blitt sur, altså. Sånt er ikke noe morsomt. Med mindre han har tenkt å fri i kveld, da, slik at du først blir skuffa, så overrasket. :lur:

Skrevet
Hehe

Nei han gjorde ikke det...

Han fortalte meg i går at han hadde sagt det for å lure meg, så jeg skulle tro at han skulle fri... Ordentlig teit var han...

Heldigvis sluttet jeg å være forventningsfull ganske raskt for jeg kunne liksom ikke helt tro på at han skulle fri på den måten heller.

Men ble ganske skuffa :tristbla:

Æsj, for en kjip spøk.. Var jo ikke morsom i hele tatt! :snurt:

Skrevet
Å, da hadde jeg blitt sur, altså. Sånt er ikke noe morsomt. Med mindre han har tenkt å fri i kveld, da, slik at du først blir skuffa, så overrasket. :lur:

Hvis dette er årsaken er det greit, hvis ikke synes jeg at det var skikkelig dårlig gjort..

Skrevet

Ja, tror ikke egentlig han skjønner selv hvor dårlig gjort det var... Og nei han har ikke tenkt til å fri i kveld heller, så det er ikke derfor han gjorde det!

Jeg kommer aldri til å fri, har lyst til å gifte meg, men ikke for en hver pris. En av kriteriene er at det er noe han virkelig vil også. Så med mindre han frir til meg blir jeg aldri gift... :sjenert:

Skrevet

Det synes jeg var en dårlig spøk. Hvorfor tror du ikke han vil gifte seg?

Gjest SurSilden
Skrevet

Fytti grisen for en dårlig spøk.

jeg hadde blitt skuffa og små sur!

Skrevet

Kjempedårlig spøk sier eg. ka var poenget da???

Minner meg på den serien "friends" når Chandler sier at han syns bryllup er ikke noe han ønsker seg, og hater allt med giftermål å gjøre! :snurt: Meningen er jo at ho Monica skal bli skuffet, ho slutter nesten med han før ho til slutt spør han for ho ville jo gifte seg :fnise:

Hadde kanskje spørt om korfor dette var meningen om å spørre? :sjenert:

Skrevet

Å fri i avisen er jo utrolig harry, da, så jeg syns det var en god spøk, jeg. :ler:

Skrevet

Hadde blitt dritsur! Hvem trenger fiender når man har en samboer som han?

Skrevet

Veldig dårlig gjort, akkurat som han sier "jeg vet hvor mye du vil gifte deg, men haha det vil ikke jeheheeeeeg, men jeg elsker å trille deg rundt lillefingern"!

Men bare så det er sagt: Å fri selv er ikke "å gifte seg for enhver pris". Jeg fridde for å overraske han skikkelig, og fikk det til også :) Utfallet er jo det samme uansett, bare at jeg la ut for ringene.

Skrevet

Slutt å tenke så mye på om han frir eller ikke... Hvis du tenker mye på det og snakker mye om det gir du ham ikke sjansen til å overraske deg! Jeg kjenner ei som var sånn, typen hennes gikk med ringen rundt i ca. et halvt år før han klarte å overraske henne med den...

Skrevet
Slutt å tenke så mye på om han frir eller ikke... Hvis du tenker mye på det og snakker mye om det gir du ham ikke sjansen til å overraske deg! Jeg kjenner ei som var sånn, typen hennes gikk med ringen rundt i ca. et halvt år før han klarte å overraske henne med den...

Men saka her var vel at han lura ho til å tru at han skulle fri - og så gjorde han det ikkje likevel. Mannfolk, altså!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...