Gå til innhold

Fotograftips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter fotograf i Trondheim-området. Noen som har noen tips??

Eneste "kravene" er at vedkommende tar bilder på location (ønsker ikke studio-bilder), ikke fame, og at vi får rettighetene til bildene. Prismessig er vi noe usikker. Har forsøkt å ringe litt rundt, men det er sikkert noen dyktige jeg ikke har fått med meg, så kom med masse tips! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Karabista_*
Skrevet

Eneste "kravene" er at vedkommende tar bilder på location (ønsker ikke studio-bilder), ikke fame, og at vi får rettighetene til bildene. Prismessig er vi noe usikker. Har forsøkt å ringe litt rundt, men det er sikkert noen dyktige jeg ikke har fått med meg, så kom med masse tips! :popcorn:

Prøv ane kjersheim " studiokjersheim.no" hun skal ta våre:) får alle rettigheter

Skrevet
Prøv ane kjersheim " studiokjersheim.no" hun skal ta våre:) får alle rettigheter

Takk for tips! Men finner ikke kontaktinfo på siden......?

Skrevet (endret)
Takk for tips! Men finner ikke kontaktinfo på siden......?

Ikke? hmmm... prøv dette:

M: postxxx

T: (+47) 90060778

W: www.studiokjersheim.no

E-postadresse fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Vi brukte Capture Foto, se www.capturefoto.no. Hun tok bilder i kirka og på et galleri etterpå. (Vi kunne ikke ta bilder ute pga at det ble så tidlig mørkt i november.) Vi fikk en del prøvebilder på CD (lav kvalitet), og valgte ut 30 stk som vi fikk rettighetene på. Det ble mange fine bilder, men skulle nok ønsket at vi hadde kunnet være ute!

Skrevet

Vi brukte Deg og Dine fotografen. Han kan ta bilder på location. Angående rettighetene til bildene så har vi ikke spurt om d enda. Men d er jo bare å sende han en mail. :)

Venter spent på betrakningscd nå..men de bildene han viste meg på selve dagen så meeget bra ut.

Skrevet

Mange her inne som anbefaler studio G på Heimdal. Vet ikke hvordan de ligger ann prismessig.. Men det går ann å ringe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...