Gå til innhold

En god mascara

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Synes alle mascaraer, uansett pris eller merke, har en tendens til å drysse og gi meg vaskebjørnlook utover dagen :fnise: Noe som kan tipse meg om et bra kjøp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler jeg har anbefalt denne til alle og enhver her inne, men here goes. :sjenert:

Maybelline XXL, hvit på ene tuppen og svart på andre. Den er utrolig god, og får mine tynne, korte øyenvipper til å bli laaaaange og fyldige. Den holder også utrolig lenge og drysser ikke.

Skrevet

Jeg liker beauty tubes :) Renner ikke heller, og kan fint tas bort i dusjen med kun vann...

Pleier å sove med maskara på jeg :sjenert: Og denne ser like bra ut etter en natt på øyet...

Skrevet

Siden alle hittil har svart forskjellig skal jeg gi deg enda mer å velge i. :tunge1: Kanebo 38°C. Min absolutte favorittmascara, ingen andre har så langt kommet i nærheten.

(Jeg bruker linser og kan derfor ikke bruke mange av de "vanlige" vannfaste, fordi de setter seg så sinnssykt fast hvis jeg får litt på linsene. Er naturlig nok også ganske opptatt av at det ikke må drysse. :) )

Skrevet

L'oreal Voluminous 5x!

Kommer alltid tilbake til den! Har testet mye annet, men ingen kan måle seg! Drysser aldri, blir aldri svart under øynene og holder faktisk ganske godt på stranda også selvom den ikke er vannfast. (eneste som skjer hvis jeg dykker for mye under vann er at den blir borte uten å sette stygge flekker)

Skrevet

Hvorfor ikke bare begynne med vannfast? Jeg har ikke brukt annet. (Favoritten er og blir L'Oreal telescopic. Foretrekker lengde, ikke volum).

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i mascaraen til helena rubenstein-lash queen feline black,

den er jo relativt dyr, men den drysser ikke :)

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet
Jeg føler jeg har anbefalt denne til alle og enhver her inne, men here goes. :sjenert:

Maybelline XXL, hvit på ene tuppen og svart på andre. Den er utrolig god, og får mine tynne, korte øyenvipper til å bli laaaaange og fyldige. Den holder også utrolig lenge og drysser ikke.

HELT enig!;-) Brukt den maskaraen lenge nå og kommer til å fortsette med det..

Ellers syns jeg også Diorshow fra Dior er ganske bra :sjenert:

Begge mascaraene gir myye volum, bare den fra maybelline er litt billigere;-)

Skrevet

Sorry, men jeg er helt uenig i denne! Hørte masse bra om den, så løp å kjøpte. Ble veldig skuffa da øyenvippene sank sammen i løpet av en time. I tillegg er den kjempevanskelig å få av i forhold til mange andre. Våkner helt svart under øynene om morran.

Jeg anbefaler Lancôme hypnose. Vippene blir helt sinnsyke, og den holder godt. Eneste problemet(ene) med denne, er at den er nokså dyr for kun å holde i en mnd (350,-) før den blir tørr.

Men vurderer å begynneå kjøpe denne igjen, fordi den er så mye bedre enn alle andre jeg har prøvd.

Skrevet
Sorry, men jeg er helt uenig i denne! Hørte masse bra om den, så løp å kjøpte. Ble veldig skuffa da øyenvippene sank sammen i løpet av en time. I tillegg er den kjempevanskelig å få av i forhold til mange andre. Våkner helt svart under øynene om morran.

Jeg anbefaler Lancôme hypnose. Vippene blir helt sinnsyke, og den holder godt. Eneste problemet(ene) med denne, er at den er nokså dyr for kun å holde i en mnd (350,-) før den blir tørr.

Men vurderer å begynneå kjøpe denne igjen, fordi den er så mye bedre enn alle andre jeg har prøvd.

Jøss, sank sammen? Mine øyevipper - som pleier å gjøre det med andre mascaraer - holder seg oppe helt til neste morgen om det så er at jeg sover med mascaraen. Den er litt vanskelig å få av ja, men bare du gnikker litt ekstra går den av med kun vann.

Som sagt, det kan hende jeg sover med mascara ( :sjenert: ) og da har absolutt ingenting smittet av og vippene er like fine på morgenen.

Det er så merkelig at den samme mascaraen kan være så ulik på forskjellige mennesker. :fnise: Hvorfor kunne de ikke ha oppfunnet en mascara som funker like godt på alle sammen, så hadde vi sluppet alt styret som følger med å finne den perfekte. *drømme* :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet

Kära nån som de sier i Sverige. Sinnssyke vipper, hvordan oppfører de seg da? Vet da sannelig ikke om jeg tør prøve denne mascaraen :hoho:

Gjest Wrangler
Skrevet

Jeg bruker Dior vannfast. Funker som bare det, til og med jæresten la merke til at den var bra.

Men vannfast er tingen, bruker aldri noe annet.

Skrevet

Hypnose er ikke dum den, men 350 kr? Hvor i allverden kjøper du den hen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...