Frk. H Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Hei alle bruder og forlovere! Jeg er forlover til min barndomsvenninne som skal gifte seg i juli. Hun liker ikke action a la helikopter, fallskjerm osv, så jeg vil prøve å gjøre utdrikningslaget koselig, og ikke spennende. Hun er en veldig kreativ jente, så jeg har tenkt litt på keramikkurs, sushikurs, felles fotografering osv. Dagen har jeg tenkt å avslutte med reker og vin på en båt i Oslofjorden. Jeg lurer på om dere har noen tips for aktiviteter uten det høyeste adrenalinnivået? Setter pris på alle forslag. Jeg har ingen forloverekspertise, så alt mottas med et stort TAKK!
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 Bowling, restaurant og singstar-jenteparty var ingredienser på mitt utdrikningslag. Og rikelig med alkohol. Veldig koselig, med hele venninnegjengen.
angeleyes Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Hva med å lage i stand til en fotoshoot med alle venninnene? Du trenger ikke en proff fotograf til det. Bare bytt på å ta bilder. Eller en spadag? Ellers er jo en tur på Oslofjorden sammen med venninnene en fin opplevelse da.
Nyttårsbrud Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Vinsmakerkurs eller ølsmakerkurs. Rebusløp for bruden, som f.eks ender opp på kafe hvor resten av jentene er smalet. (D gjorde de for meg, og d var veeeldig koselig. Fikk pakke og ny rebus på de forskjellige butikkene jeg måtte innom ) Spa. Laserskyting. Mange muligheter.
Gjest Gjest_CC_* Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Mat og vinkurs. Tror de har det på www.matkurs.no.... Tror det er et sted i Oslo en kan komme og male/dekorere fat, kopper ol. Alle kan gjøre noe i samme stil, som bruden får med seg hjem når det er ferdig... Et hyggelig minne. Ellers er www.utdrikningslag.no en side hvor du kan få tips.
twinklestar Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 fargeanalyse... få en profesjonell til å komme å analysere fargene hennes, sminke henne og gi råd ifht farger på klærne..... kan være gøy for andre å høre på også.
Gjest MissBella Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Jeg henger meg på her jeg.. skal arrangere utdrikningslag for venninna mi og trenger ideer.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Mat og vinkurs. Tror de har det på www.matkurs.no.... Tror det er et sted i Oslo en kan komme og male/dekorere fat, kopper ol. Alle kan gjøre noe i samme stil, som bruden får med seg hjem når det er ferdig... Et hyggelig minne. Ellers er www.utdrikningslag.no en side hvor du kan få tips. Vi tok bl.a med vår venninne for å male på keramikk i Oslo. www.glassert.no, det ligger på Grünerløkka. Hun ønsket seg et helt rolig utdrikningslag, er kreativ og var kjempefornøyd med å bli tatt med dit :o) Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er forlover for en venninne og har tenkt å dra på hyttetur! Tenkte å ha noen aktiviteter og leker der som vi jentene kan gjøre sammen uten å bry oss om at vi driter oss ut - det er jo ingen som ser oss uansett! Har vært med på noen utdrikningslag tidligere, det er veldig koselig å møtes til frokost hjemme hos noen (bruden blir "kidnappet" dit og er litt trøtt, men glad). Spa er populært, det går an f.eks. å gi bruden et hjemme-spa med hennes egne produkter, og en fresh make-up hvis noen er flinke til å legge sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå