Gjest Gjest_meg_* Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Er det noen som har erfaring med Velvet Touch hårfjerningsmetoden? Funker den? Hvordan forsvinner hårene og hvor lenge varer det?
Siiw Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 jeg har desverre ingen erfaring med det...! ;- / bruker høvel jeg, og litt voksing på en liten salong
Hilde Christina Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg prøvde dette for noen år siden etter å ha lest alt det fantastiske som står i reklamen. Fulgte bruksanvisningen nøye og endte kun opp med sår på bena og null hår var fjernet. Kjempeskuffelse!
Solstorm Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 For meg var det bortkastede penger. Joda - jeg fikk gnidd av endel hår (og hud) av leggene, men med høvel går mange ganger raskere og mye mer behagelig. Dessuten blir det like fort "stubbete" som ved barbering så jeg brukte aldri opp pakken med "Velvet Touch".
Essie_ Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Syns det fungerte helt greit. Men det tar nøyaktig like lang tid før leggene blir stubbete som ved barbering - og barbering er enklere. Men man får jo peelet huden i tillegg ved bruk av Velvet Touch. Men likevel ikke revolusjonerende for meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Uff, det var noe skikkelig herk. Måtte bruke laaang tid på å få bort hårene og fikk i tillegg sår hud av velvet touch. Holdt ikke lenge før jeg måtte bruke det igjen. Anbefales ikke:(
Smørblomsten Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Ja, jeg prøvde dette for noen år siden etter å ha lest alt det fantastiske som står i reklamen. Fulgte bruksanvisningen nøye og endte kun opp med sår på bena og null hår var fjernet. Kjempeskuffelse! Samma her! ALDRI MER!
yggdrasil Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Tok lang tid, huden ble rød. Og ikke var det hårløst så lenge heller.... Men når huden roet seg ned så ble den veldig myk og fin da. Jeg brukte ikke opp min pakke heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå