Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Er det noen som har erfaring med Velvet Touch hårfjerningsmetoden?

Funker den? Hvordan forsvinner hårene og hvor lenge varer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har desverre ingen erfaring med det...! ;- /

bruker høvel jeg, og litt voksing på en liten salong :P

Skrevet

Ja, jeg prøvde dette for noen år siden etter å ha lest alt det fantastiske som står i reklamen. Fulgte bruksanvisningen nøye og endte kun opp med sår på bena og null hår var fjernet. Kjempeskuffelse!

Skrevet

For meg var det bortkastede penger. Joda - jeg fikk gnidd av endel hår (og hud) av leggene, men med høvel går mange ganger raskere og mye mer behagelig. Dessuten blir det like fort "stubbete" som ved barbering så jeg brukte aldri opp pakken med "Velvet Touch".

Skrevet

Syns det fungerte helt greit. Men det tar nøyaktig like lang tid før leggene blir stubbete som ved barbering - og barbering er enklere. Men man får jo peelet huden i tillegg ved bruk av Velvet Touch. Men likevel ikke revolusjonerende for meg.

Skrevet

Uff, det var noe skikkelig herk. Måtte bruke laaang tid på å få bort hårene og fikk i tillegg sår hud av velvet touch. Holdt ikke lenge før jeg måtte bruke det igjen.

Anbefales ikke:(

Skrevet
Ja, jeg prøvde dette for noen år siden etter å ha lest alt det fantastiske som står i reklamen. Fulgte bruksanvisningen nøye og endte kun opp med sår på bena og null hår var fjernet. Kjempeskuffelse!

Samma her! ALDRI MER!

Skrevet

Tok lang tid, huden ble rød. Og ikke var det hårløst så lenge heller....

Men når huden roet seg ned så ble den veldig myk og fin da.

Jeg brukte ikke opp min pakke heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...