Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere vet om de har butikk i København der de selger klær i små størrelser? Jeg er så lei av å ikke finne bukser her i Norge som hverken passer i lengde eller i livet :snurt:

Er bare 1,50 høy,å markede av små klær er vel ikke så stort her i Norge. Så da må jeg utnytte sjangsen når jeg er utenlands.

Vet de har mange av disse butikkene i England,men Danmark vet jeg ikke om har? :klø:

Håper noen kan hjelpe,begynner å bli oppgitt av dette her...

Videoannonse
Annonse
Gjest strykebrett
Skrevet

På strøget er det i alle fall en butikk med små størrelser i sko vet jeg. Aner ikke om det er aktuelt for deg da, men fint å finne seg voksensko i str 35 for de som trenger det :)

Skrevet

Takk for svar :) Sko er ikke det største problemet,men det er kjekt med litt små størrelder i det og ja!:)

Off,ikke lett å være liten :fnise:

Gjest strykebrett
Skrevet

Du kan spørre på turistkontoret i København og, der er de veldig hyggelige. Og i resepsjonen på hotellet du skal bo, resepsjonister vet ofte mye rart :)

God tur!

Skrevet

Jeg får gjøre det ja,selv om jeg ikke forstår dansk :rodme:

Når jeg handler noe,å de sier hva jeg må betale,så gir jeg de bare en bunke med sedler å håper at det er nok :sjenert::fnise: Haha,jeg forstår ikke det tallsystemet,så betaler med bare sedler,og har MASSE mynter igjen når jeg kommer hjem :ler:

Nå var det ikke det vi snakkte om,men måtte bare si det:)

Skal ha en godt tur ja! Gleder meg!

Å tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...