Telys Skrevet 12. februar 2009 #1 Skrevet 12. februar 2009 Jeg lurer på om noen av dere vet om de har butikk i København der de selger klær i små størrelser? Jeg er så lei av å ikke finne bukser her i Norge som hverken passer i lengde eller i livet Er bare 1,50 høy,å markede av små klær er vel ikke så stort her i Norge. Så da må jeg utnytte sjangsen når jeg er utenlands. Vet de har mange av disse butikkene i England,men Danmark vet jeg ikke om har? :klø: Håper noen kan hjelpe,begynner å bli oppgitt av dette her...
Gjest strykebrett Skrevet 12. februar 2009 #2 Skrevet 12. februar 2009 På strøget er det i alle fall en butikk med små størrelser i sko vet jeg. Aner ikke om det er aktuelt for deg da, men fint å finne seg voksensko i str 35 for de som trenger det
Telys Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2009 Takk for svar Sko er ikke det største problemet,men det er kjekt med litt små størrelder i det og ja! Off,ikke lett å være liten
Gjest strykebrett Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Du kan spørre på turistkontoret i København og, der er de veldig hyggelige. Og i resepsjonen på hotellet du skal bo, resepsjonister vet ofte mye rart God tur!
Telys Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Jeg får gjøre det ja,selv om jeg ikke forstår dansk Når jeg handler noe,å de sier hva jeg må betale,så gir jeg de bare en bunke med sedler å håper at det er nok Haha,jeg forstår ikke det tallsystemet,så betaler med bare sedler,og har MASSE mynter igjen når jeg kommer hjem Nå var det ikke det vi snakkte om,men måtte bare si det:) Skal ha en godt tur ja! Gleder meg! Å tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå